Funksiya hosilasi mavzusini o‘qitishda «Kichik guruhlarda ishlash» metodi

Authors

  • Alijon Xayrullayevich Avezov Buxoro davlat universiteti

Keywords:

Uzluksizlik, uzulish nuqtasi, hosila tushunchasi, murakkab funksiya hosilasi, “Kichik guruhlarda ishlash” metodi

Abstract

Ushbu maqolada ta’lim jarayonida ko‘p qo‘llaniladigan “Kichik guruhlarda ishlash” metodi keng yoritilgan hamda oliy matematika fani analizga kirish bo‘limining asosiy mavzularidan biri bo‘lgan “Funksiya hosilasi”ga tadbiq qilingan. Unda metodning uchinchi modeli - mozaika modeli misolida dars jarayonini tashkil qilish usuli keltirilgan. Berilgan barcha topshiriqlar va ularning javoblari tahlil qilingan.

References

Avezov A.X., Hakimova S.H., Hamroyeva Y.A. Analitik geometriya va chiziqli algebra bobini takrorlashda grafik organayzer metodlari // Scientific Progress. – 2021. – Т. 2. – №. 6. – С. 1680-1688.

Avezov A.X., Amrullayeva A.N., Namozova M.M. “Aqliy hujum” va “Keys study” metodlari yordamida “funksiya hosilasi” mavzusini o ‘qitish // Scientific Progress. – 2021. – Т. 2. – №. 6. – С. 1689-1697.

Авезов А.Х. On The Ahhlication of the Finite Element Metod in Dynamic and Static Problems of the Mechanics of A Deformable Body // International Journal WWJMRD, 5:6, (2019); p.10-14.

Курбонов Г.Г. Интерактивные методы обучения аналитической геометрии: метод case stady. Наука, техника и образавания. 2020. №8(72). стр 44-47.

A.Sh.Rashidov. Development of creative and working with information competences of students in mathematics. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8:7 (2020), Part II, pp. 10-15.

Авезов А.Х. Некоторые численные результаты исследования трехмерных турбулентных струй реагирующих газов // Вестник науки и образования. – 2020. – №. 17-2 (95), С. 6-9.

Курбонов Г.Г., Зокирова Г.М., Проектирование компьютерно-образовательных технологий в обучении аналитической геометрии. Science and education. 2:8(2021), Pp. 505-513.

Avezov A.Kh., Akhmedov M.S., Saidzhonova M.S., Ata-Kurbanova F.B. Numerical simulation of three-dimensional turbulent reacting gas jets arising nozzle rectangular based" K-ε" turbulence models //Journal of Multidisciplinary Engineering Science and Technology. – 2015. – №. 2. – С. 7.

Расулов Х.Р., Раупова М.Х. Математические модели и законы в биологии // Scientific progress, 2:2 (2021), р.870-879.

Avezov A.X., Raxmatova N. Eyler integrallarining tadbiqlari // Scientific progress, 2:1 (2021), c.1397-1406.

Расулов Х.Р., Раупова М.Х. Яшиева Ф.Ю. Икки жинсли популяция ва унинг математик модели ҳақида // Science and Education, scientific journal, 2:10 (2021), р.81-96.

Авезов А.Х. Неравенства и системы неравенств с двумя переменными // Западно-Сибирский научный центр. Сборник материалов Международной научно-практической конференции, 27 февраля 2019г., г.Кемерово, с.9-11.

Avezov A.Х., Fayzullaeva N.V., Aminova Sh.У. Avtonom differensial tenglamalarning qo’zg’almas nuqtalari tasnifi haqida // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.101-113.

Avezov A.X. Matematika fanini o’qitishda tafakkur uslublari va shakllari // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.739-748.

Авезов А.Х. Умумтаълим мактаблардаги математика дарсларида ахборот технологияларини ривожлантириш тамойиллари // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.749-758.

Avezov A.X. Oliy matematika fanini oʻqitishda tabaqalash texnologiyasidan foydalanish imkoniyatlari // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.778-788.

Курбонов Г.Г. Информационные технологии в преподавании аналитической геометрии. Проблемы педагогики. 2021. №2(53). стр. 11-14.

Авезов А.Х., Amrullayeva A. N., Namozova M.M. «Aqliy hujum» va «keys study» metodlari yordamida «funksiya hosilasi» mavzusini o‘qitish // Scientific progress, 2:6 (2021), c.1689-1697.

Rasulov T.H., Rashidov A.Sh. The usage of foreign experience in effective organization of teaching activities in Mathematics. International journal of scientific & technology research. 9 (2020), no. 4, pp. 3068-3071.

Курбонов Г.Г. Преимущества компьютерных образовательных технологий при обучения темы скалярного произведения векторов. Вестник наука и образавания. 2020. №16(94). Часть.2. стр 33-36.

Умарова У.У. “Формулалар ва уларнинг нормал шакллари” мавзусини ўқитишда ўйинли методлар (pp. 810-817).

Авезов А.Х. Некоторые численные результаты исследования трехмерных турбулентных струй реагирующих газов // Вестник науки и образования, 17:95-2, (2020), c. 6-9.

Қурбонов Ғ.Ғ, Абдужалолов Ў.Ў., Геометрия фанини масофадан ўқитиш тизимининг асосий дидактик тамойиллари ва тeхнологиялари. Science and education. 2:9(2021), Pp. 354-363.

Умарова У.У. Использование педагогических технологий в дистанцион-ном обучении moodle // Проблемы педагогики 51:6 (2020), С. 31-34.

Умарова У.У. Применение триз технологии к теме «Нормальные формы для формул алгебры высказываний» // Наука, техника и образование. 73:9 (2020), С. 32-35.

Расулов Х.Р., Рашидов А.Ш. Организация практического занятия на основе инновационных технологий на уроках математики. Наука, техника и образование 2020. № 8 (72). c.29-32.

Расулов Х.Р. Об одной нелокальной задаче для уравнения гиперболического типа // XXX Крымская Осенняя Математическая Школа-симпозиум по спектральным и эволюционным задачам. Сборник материалов международной конференции КРОМШ-2019, c. 197-199.

Расулов Т.Ҳ., Расулов Х.Р. Ўзгариши чегараланган функциялар бўлимини ўқитишга доир методик тавсиялар // Scientific progress, 2:1 (2021), р.559-567.

Умарова У.У. Роль современных интерактивных методов в изучении темы «Множества и операции над ними» // Вестник науки и образования. 94:16 (2020), часть 2, С. 21-24.

Авезов А.Х., Жумаев Т.Х., Темиров С.А. Численное моделирование трехмерных турбулентных струй реагирующих газов, вытекающих из сопла прямоугольной формы, на основе Ke-модели турбулентности //Молодой ученый. – 2015. – №. 10. – С. 1-6.

Downloads

Published

2021-12-28

How to Cite

Avezov, A. X. (2021). Funksiya hosilasi mavzusini o‘qitishda «Kichik guruhlarda ishlash» metodi. Science and Education, 2(12), 441-450. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/2186

Issue

Section

Pedagogical Sciences