Matematikani o’qitishda interfaol metodlar: “Keys-stadi” metodi

Authors

  • Alijon Xayrullayevich Avezov Buxoro davlat universiteti

Keywords:

Yangi pedagogik texnologiya, “Keys-stadi” metodi, keysning turlari, DTS va namunaviy о’quv dastur, ishchi о’quv dastur, elektron ta’lim resurslari

Abstract

Yangi pedagogik texnologiya taʼlimning, xususan, Matematika taʼlimining maʼlum maqsadga yoʼnaltirilgan shakli, usuli va vositalarining mahsulidir. Kuzatuvlar shuni koʼrsatadiki, aksariyat hollarda oʼqituvchi dars jarayonida faqat oʼzi ishlaydi, talabalar esa kuzatuvchi boʼlib qolaveradilar. Mazkur ishda Matematika ta’limini hayot bilan bog’lashni, talabalarning fikrlash qobiliyatini o’stirish, o’qitish samaradorligini oshirish uchun ta’lim metodlaridan biri “Keys-stadi” metodi haqida so’z yuritilgan, unga doir misollar keltirilgan va matematika faniga oid keys turlari haqida so’z yuritilgan.

References

Avezov A.X., Hakimova S.H., Hamroyeva Y.A. Analitik geometriya va chiziqli algebra bobini takrorlashda grafik organayzer metodlari // Scientific Progress. – 2021. – Т. 2. – №. 6. – С. 1680-1688.

Avezov A.X., Amrullayeva A.N., Namozova M.M. “Aqliy hujum” va “Keys study” metodlari yordamida “funksiya hosilasi” mavzusini o ‘qitish // Scientific Progress. – 2021. – Т. 2. – №. 6. – С. 1689-1697.

Авезов А.Х. On The Ahhlication of the Finite Element Metod in Dynamic and Static Problems of the Mechanics of A Deformable Body // International Journal WWJMRD, 5:6, (2019); p.10-14.

Курбонов Г.Г. Интерактивные методы обучения аналитической геометрии: метод case stady. Наука, техника и образования. 2020. №8(72). стр 44-47.

Rashidov A.Sh. Development of creative and working with information competences of students in mathematics. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8:7 (2020), Part II, pp. 10-15.

Авезов А.Х. Некоторые численные результаты исследования трехмерных турбулентных струй реагирующих газов // Вестник науки и образования. – 2020. – №. 17-2 (95), С. 6-9.

Курбонов Г.Г., Зокирова Г.М., Проектирование компьютерно-образовательных технологий в обучении аналитической геометрии. Science and education. 2:8 (2021), p. 505-513.

Avezov, A.Kh., Akhmedov, M.S., Saidzhonova, M.S., Ata-Kurbanova, F.B. Numerical simulation of three-dimensional turbulent reacting gas jets arising nozzle rectangular based" K-ε" turbulence models //Journal of Multidisciplinary Engineering Science and Technology. – 2015. – №. 2. – С. 7.

Расулов Х.Р., Раупова М.Х. Математические модели и законы в биологии // Scientific progress, 2:2 (2021), р.870-879.

Avezov A.X., Raxmatova N. Eyler integrallarining tadbiqlari // Scientific progress, 2:1 (2021), c.1397-1406.

Ахмедов О.С. Актуальные задачи в предметной подготовке учителя математики // Scientific progress, 2:4 (2021), p.516-522.

Ахмедов О.С. Профессия – учитель математики // Scientific progress, 2:1 (2021), p.277-284.

A.Sh.Rashidov. Use of differentiation technology in teaching mathematics. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8:3 (2020), Part II, pp. 163-167.

Kurbonov G.G., Istamova D.S., The Role of Information Technology in Tea-ching Geometry in Secondary Schools // Scientific progress. 2:4(2021), p.817-822.

Ахмедов О.С. Методы организации работы с одаренными учащимися // Science and Education. 2:10 (2021). P.239-248.

Rashidov A.Sh. Interactive methods in teaching mathematics: CASE STUDY method. XXXIX Международной научно- практической заочной конференции «Научные исследования: ключевые проблемы III тысячелетия» (Москва, 2-3 августа, 2020 года) сс.18-21.

Курбонов Г.Г. Информационные технологии в преподавании аналитической геометрии. Проблемы педагогики. 2021. №2(53). стр. 11-14.

Авезов А.Х., Amrullayeva A. N., Namozova M.M. «Aqliy hujum» va «keys study» metodlari yordamida «funksiya hosilasi» mavzusini o’qitish // Scientific progress, 2:6 (2021), c.1689-1697.

T.H.Rasulov, A.Sh.Rashidov. The usage of foreign experience in effective organization of teaching activities in Mathematics. International journal of scientific & technology research. 9 (2020), no. 4, pp. 3068-3071.

Авезов А.Х., Жумаев Т.Х., Темиров С.А. Численное моделирование трехмерных турбулентных струй реагирующих газов, вытекающих из сопла прямоугольной формы, на основе Ke-модели турбулентности //Молодой ученый. – 2015. – №. 10. – С. 1-6.

Умарова У.У. “Формулалар ва уларнинг нормал шакллари” мавзусини ўқитишда ўйинли методлар (pp. 810-817).

Авезов А.Х. Некоторые численные результаты исследования трехмерных турбулентных струй реагирующих газов // Вестник науки и образования, 17:95-2, (2020), c. 6-9.

Avezov A.Х., Fayzullaeva N.V., Aminova Sh.У. Avtonom differensial tenglamalarning qo’zg’almas nuqtalari tasnifi haqida // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.101-113.

Avezov A.X. Matematika fanini o’qitishda tafakkur uslublari va shakllari // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.739-748.

Авезов А.Х. Умумтаълим мактаблардаги математика дарсларида ахборот технологияларини ривожлантириш тамойиллари // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.749-758.

Avezov A.X. Oliy matematika fanini oʻqitishda tabaqalash texnologiyasidan foydalanish imkoniyatlari // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), р.778-788.

Расулов Х.Р. Об одной нелокальной задаче для уравнения гиперболического типа // XXX Крымская Осенняя Математическая Школа-симпозиум по спектральным и эволюционным задачам. Сборник материалов международной конференции КРОМШ-2019, c. 197-199.

Расулов Х.Р., Камариддинова Ш.Р. Динамик системаларнинг тарихи ва фазали портретларини чизиш йўллари ҳақида // Science and Education, scientific journal, 2:10 (2021), р.39-52.

Расулов Х.Р., Раупова М.Х. Яшиева Ф.Ю. Икки жинсли популяция ва унинг математик модели ҳақида // Science and Education, scientific journal, 2:10 (2021), р.81-96.

Курбонов Г.Г. Преимущества компьютерных образовательных технологий при обучения темы скалярного произведения векторов. Вестник наука и образавания. 2020. №16(94). Часть.2. стр 33-36.

Downloads

Published

2021-12-28

How to Cite

Avezov, A. X. (2021). Matematikani o’qitishda interfaol metodlar: “Keys-stadi” metodi. Science and Education, 2(12), 462-470. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/2188