Ёш авлодни тарбиялашда мусиқий-педагогик технологияларнинг аҳамияти

Authors

  • Бахрам Худойназарович Мадримов Бухоро давлат университети

Keywords:

педагогик маҳорат, ахборот технология, мусиқа маданияти

Abstract

Ушбу мақолада ўзбек халқининг бебаҳо, мумтоз, нодир мусиқа асарларини халқ чолғуларида бадиий, етук ижро этишни ривожлантириш, ҳозирги давримизда ёшларни мусиқага бўлган қизиқишини орттириши, ўқувчи-ёшлар талимида муваффақиятларни қўлга киритиши, ўз куч- ғайратларининг маъноси ва самарасини англашга томон силжиши, ютуқлар қувончини ҳис этишни таъминловчи шароитларни яратиш, меҳнатсеварлик, ўқишга ҳавас ва ўқиш иқтидорини тарбиялаш асосий вазифалардан бири эканлиги таъкидлаб ўтилган. Мусиқа туфайли инсонда олийжаноблик, улуғворлик, гўзаллик ташқи дунёдагина эмас, балки унинг ўзида ҳам мавжуд эканлиги тўғрисидаги тасаввур юзага келиши мақолада акс этган.

References

Мадримов Б.Х. (2021). Мусиқа маданияти ўқитувчисининг мусиқий педагогик маҳорати. Science and education. 2 (11), P. 251-257.

Мадримов Б.Х. (2021). Мусиқа маданияти дарсларида халфа ва достон қўшиқлари намуналарини ўргатиш жараёнида ўқувчиларни эстетик тарбиялашнинг педагогик-психологик имкониятлари. Science and education. 2 (11), P. 851-860.

Мадримов Б.Х. (2021). Ўқувчиларни мусиқа дарсларида маънавий, ахлоқий ҳамда тарбиялаш имкониятлари. Science and education. 2 (11), P. 816-823.

Мадримов Б.Х. (2021). 5-7- синф ўқувчиларини мусиқа маданияти дарсларида эстетик маданиятнинг мавжуд ҳолати. Science and education. 2 (11), P. 798-806.

Мадримов Б.Х. (2021). Умумий ўрта таълим мактаб ўқувчиларини мусиқа маданияти дарсларида эстетик тарбиялаш педагогик муаммо сифатида. Science and education. 2 (11), P. 631-639.

Мадримов Б.Х. (2021). Ўқувчи-ёшларнинг мусиқа маданияти орқали эстетик дунёқарашини шакллантириш. Science and education. 2 (11), P. 759-767.

Мадримов Б. (2021). Факторы нравственно-эстетического становления личности будущего профессионального музыканта. Scientific Progress. Vol. 1, issue 5, Pp. 576-580.

Мадримов Б.Х. (2021). О современной систематике музыкальных форм. Scientific Progress. 2 (4), pp. 922-927.

Мадримов Б.Х. (2021). Логические возможности сочетания стабильного и мобильного начал в композиции. Scientific Progress. 2 (4), pp. 908-914.

Мадримов Б.Х. (2021). Принципиальные мобильности произведения современного музыкального искусства. Scientific Progress. 2 (4), pp. 889-895.

Мадримов Б.Х. (2021). Проблемы подвижности музыкальной композиции. Scientific Progress. 2 (4), pp. 896-901.

Мадримов Б.Х. (2021). Стабильные и мобильные элементы музыкальной формы и их взаимодействие. Scientific Progress. 2 (4), pp. 902-907.

Мадримов Б.Х. (2021). О причинах введения мобильных принципов в музыкальное искусство. Scientific Progress. 2 (4), pp. 915-921.

Мадримов Б.Х. (2021). Взаимодействия порядка и хаоса в музыке. Профили диагностированных и недиагностированных студентов-педагогов музыке. Scientific Progress. 2 (4), pp. 928-934.

Мадримов Б.Х. (2021). Формирование профессиональной компетентности будущих педагогов-музыкантов в школе. Предельного детерминизма к концепции в музыке. Scientific Progress. 2 (4), pp. 935-941.

Мадримов Б.Х. (2021). Нелинейная музыкальная модель процесса переноса аккорда, функционального взаимодействия элементов композиции. Scientific Progress. 2 (4), pp. 942-947.

Мадримов Б.Х. (2021). Музыкальная форма и анализ музыкальных произведений. Канон как особый тип внутренней упорядоченности произведений. Scientific Progress. 2 (4), pp. 948-954.

Madrimov B. (2021). Classic national “makom” and its place in the educational process of the direction “musical education”. International Journal on Integrated Education. Vol. 4, no. 2, Pp. 121-124.

Madrimov B. (2021). Professional Training Is An Incentive For Moral And Aesthetic Education. The American Journal of Social Science and Education Innovations. Vol. 03, Issue 02, Pp. 109-113.

Khudoynazarovich M.B. (2021). Aesthetic education of schoolchildren of uzbek music and folk songs. Web of Scientist: International Scientific Research Journal. Vol. 1, no. 1, pp. 62-65.

Мадримов Б. (2021). Воздействие узбекского национального певческого искусства и жанра эстрады на сознание современной молодежи. Наука, техника и образование. № 2-1 (77), С. 55-58.

Madrimov B. (2021). Classic national "makom" and its place in the educational process of the direction "musical education". International Journal on Integrated Education. Vol. 4, Issue 2, pp. 121-124.

Khudoynazarovich M.B. (2021). Historical stages in the development of uzbek folk art. World Bulletin of Social Sciences. Vol. 1, no. 1, pp. 32-33.

Мадримов Б. (2020). Представление учителя музыкальной культуры о педагогическом творчестве и педагогической технологии. Вестник науки и образования. № 21-2 (99), C. 55-60.

Madrimov B. (2020). About the voice songs of the Chulpan. Theoretical & Applied Science, 4 (84), pp. 434-437.

Madrimov B., Rajabov T., Nurillaev F. (2020). Teaching Bukhara children folk songs in music lessons as an actual problem. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, Vol. 24, no. 4, pp. 6049-6056.

Мадримов Б. (2014). Эпическое своеобразие творчества народного сказителя бола бахши Абдуллаева (на основе музыкального фольклора хорезма). Народная художественная культура: вызовы XXI века. C. 114-117.

Мадримов Б., Дустов С. (2018). Древнее искусство «Шашмакома» Бухары в системе музыкального образования студентов. Современное музыкальное образование: традиции и инновации. C. 104-106.

Мадримов Б.Х. (2017). Развитие музыкальной культуры в Средней Азии. Педагогическое образование и наука, 2017, №2, С. 138-139.

Madrimov B. (2020). Chulpan and Modern Uzbek singing. Scientific reports of Bukhara State University. Vol. 3, no. 1, pp. 285-287.

Downloads

Published

2021-12-28

How to Cite

Мадримов, Б. Х. (2021). Ёш авлодни тарбиялашда мусиқий-педагогик технологияларнинг аҳамияти. Science and Education, 2(12), 767-773. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/2240

Issue

Section

Pedagogical Sciences