Ta’lim jarayonida o’quv faoliyati motivlari
Keywords:
ta’lim, jarayon, psixologiya, shaxs, motivAbstract
Psixologik ma’lumotlarga ko‘ra, har qanday faoliyat muayyan motivlar ta’sirida vujudga keladi va yetarli shart-sharoitlar yaratilgandagina ro‘yobga chiqadi. Shu bois ta’lim jarayonida bilimlarni o‘zlashtirish, malaka va ko‘nikmalarni egallash, umuman, biror narsani o‘rganish uchun o‘quvchilarda o‘quv motivlari mavjud bo‘lishi shart. Ushbu maqolada ta’lim jarayonida o‘quv faoliyati motivlari haqida so‘z yuritiladi.
References
S. To‘ychiyeva. Yosh davrlari va pedagogik psixologiya (o‘quv-metodik qo‘llanma). TDPU, – T.: – 2004.
E. G‘oziyev. Psixologiya. Darslik. «O‘qituvchi» nashriyot-matbaa ijodiy uyi. Toshkent. – 2008.
P.I. Ivanov, M.E. Zufarova. Umumiy psixologiya. Darslik. T – 2008.
Z. Nishanova. Bolalar psixodiagnostikasi. TDPU nashriyoti. Toshkent – 1998.