Eshitishida nuqsoni bo’lgan boshlang’ich sinf o’quvchilarning matematik kompetensiyalarini shakillantirish
Keywords:
boshlang’ich ta’lim, matematika, eshitishida nuqson bo’lgan o’quvchi, surdopedagogika, ilmiy nazariyaAbstract
Mazkur maqolada eshitishida nuqsoni bo’lgan boshlang’ich sinf o’quvchilarining matematik kompetentligini shakillantirishning metodik va nazariy asoslari haqida fikr-mulohazalar yurutilgan. Shuningdek, matematika darslarida o’quvchilarning kompetensiyalarini rivojlantirishning nazariy ahamiyati bayon etilgan.
References
Abdullayeva B.S., N.A.Xamedova M. Xusanovalarning ―Boshlang‘ich sinf matematika darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanish metodikasi (Toshkent 2010, 135 bet ) uslubiy qo‘llanma
Azizxodjayeva N.H ―Pedagogik texnologiya va pedagogik maxorat- Toshkent.: TDPU, 2003, 174 bet.
Axmedov M va boshqalar 1-sinfda matematika darslari – Toshkent. O‘zinkomsentr, 2003, 96-bet.
A‘zamov A. Yosh matematika qomusiy lug‘at- Toshkent.: Qomuslar bosh tahririyati, 1991, 478 bet.
Bikbayeva N.U va boshqalar Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi - Toshkent.: O‘qituvchi, 2007, 208 bet.
Bikbayeva N.U va boshqalar Matematika 2 – Toshkent.: O‘qituvchi, 2010, 208 bet.