Ta’lim olganlikni tashxis etish
Keywords:
bilim, o‘zlashtirilgan bilimlar, tashxis, baholash, mezon, test, boshqarish, ta’lim natijalariAbstract
Ushbu maqolada ta’lim oluvchilar bilimlarini tashxis qilish orqali ularning intellektual salohiyatlarini aniqlash va o‘z-o‘zini boshqarishga o‘rgatish ahamiyati haqida fikr yuritamiz.
References
Barkamol avlod - O‘zbekiston taraqqi¸tining poydevori. -Т., 1998.
Karimov I. A. Ma’naviy yuksalish yo‘lida. -Т.: «O‘zbekiston», 1998.
Umumiy o‘rta ta’lim muassasa (maktab) larida o‘quvchilar bilimini nazorat qilishning reyting tizimi to‘g‘risida muvaqqat Nizom. // «Хalq ta’limi», 2000, 4-son. 10-24- betlar.
Farberman B., Musina R., Jumaboyeva F. Oliy o‘quv yurtlarida o‘qitishing zamonaviy usullari. -Т., 2002.
Roziqov O. va boshq. Didaktika. Darslik. -Т.: «Fan»,1997 .
Тursunov I. Y., Nishonaliyev U. Pedagogika kursi.Т.: «O‘qituvchi», 1997..
O‘zbekiston Respublikasi “Kadrlar tayyorlash milliy Dasturi” T., 2000 y
O‘. Asqarova, M. Nishonov, M. Xayitbaev “Pedagogika” T., “Talqin” 2008y
O. Musurmonova “Ma’naviy qadriyatlar va yoshlar tarbiyasi” T., “O‘qituvchi” 1990y
R. Mavlonova “Pedagogika” T., “O‘qituvchi” 2004 y
Ermatov, F., & Haydarov, S. (2021). TARIX FANINI O‘QITISHDA 1870-1914 YILLARDA ANGLIYANING O‘RGANILISHI. Scientific progress, 1(6).
Khaydarov, S. A. (2021). The role of the use of fine arts in teaching the history of the country. International scientific and practical conference. CUTTING EDGE-SCIENCE. In Conference Proceedings (pp. 41-43).
Davrenov, J., & Haydarov, S. (2021). TARIX FANINI O‘RGANISHDA XVI-XVIII ASRLARDA YAPONIYA DAVLATI TARIXINI AHAMIYATI. Scientific progress, 1(6).
A. To‘xtaboev, A. Eraliev “Tashkiliy xatti-xarakatlar” Andijon., “Xayot” 2001 y
Narmatov, D., & Haydarov, S. (2021). TARIX FANINI O‘QITISHDA ISPANIYA XV-XVII ASRLARDAGI TARIXI. Scientific progress, 1(6).