Boshlang’ich sinf o’quvchilarining kitobxonlikka qiziqtirishda xalq og’zaki ijodi namunalaridan foydalanish

Authors

  • Lobar Farhodovna Salixova BuxDU
  • M.Yo. Ro’ziyeva BuxDU

Keywords:

Kitobxonlik, xalq og’zaki ijodi, ta’lim-tarbiya, kitob, yosh avlod, ona, ustoz

Abstract

Ushbu maqolada boshlang’ich sinf o’quvchilarining kitobxonlikka bo’lgan qiziqishini orttirish yo’lida xalq og’zaki ijodi namunalaridan foydalanish haqida ma’lumot hamda ayniqsa, hozigi davr talabi bo’lgan kitobxonlikka o’quvchilarni yoshligidan qiziqtirish pedagoglarning burchi ekanligi haqida ma’lumot berib o’tiladi.

References

Mansurovich, S. S. (2022). METHODOLOGY OF ORGANIZING PHYSICAL EDUCATION LESSONS THROUGH DIGITAL TECHNOLOGIES. EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE, 2(4), 107-111.

Salixov, S. M., & Salixov, T. M. (2022). Musobaqa oldi sportdagi stress va tayyorgarlikning psixologik tomonlari. Science and Education, 3(4), 1039-1044.

Salixov, S. M., & Nosirova, L. S. (2022). Hissiy irodaviy boshqaruv namoyon boʼlishining yosh va jins xususiyatlariga bogʼliq oʼzgarishi. Science and Education, 3(4), 915-920.

Salixov, S. M., Salixov, T. M., & Shoymardonova, M. R. (2022). Sport jarayonlarida o’zini o’zi boshqarish hissiy jarayonlarning o’ziga xosligi. Science and Education, 3(4), 1087-1092.

Salixov, T. (2021). ПСИХО-ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЗДОРОВОГО ОБРАЗА ЖИЗНИ СТУДЕНТОВ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 3(3).

Salixov, T. (2021). Формирование профессиональной подготовки будущего физического учебный учитель. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 8(8).

Salixov, T. (2021). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ СВОЙСТВА ПОВЫШЕНИЯ АКТИВНОСТИ СТУДЕНТОВ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 3(3).

Umedjanova, M. L., Salikhov, S. M., & Salikhov, T. M. (2022). The Role of National Education in Preparing Young People for Family Life. EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION, 2(2), 271-276.

Salixov, S. M., & Salixov, T. M. (2022). Bo’lajak jismoniy madaniyat o’qituvchisining kasbiy tayyorgarligini shakllantirish. Science and Education, 3(3), 1013-1019.

Салихов, Т. (2021). Psychological Characteristics Of Increasing Cognitive Activity In Elementary School Students. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 7(7).

G’aybulloyev, A. A. (2021). Sportchilarda hissiy-irodaviy sifatlar shakllanishining psixologik mexanizmlari. Psixologiya ilmiy jurnali, 92-96.

Sobirov, A. (2021). Индивидуальные проявления механизмов психологической защиты у спортсменов. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 3(3).

Кулиев, Ё. К. (2022). Социально-психологичесие особенности юношеского возраста. Science and Education, 3(4), 1392-1397.

Жумаев, Н. З. (2022). Психологические механизмы предупреждения формирования мотивации агрессивного поведения у педагогов. Science and Education, 3(4), 1517-1523.

Mansurovich, S. S. (2022). METHODOLOGY OF ORGANIZING PHYSICAL EDUCATION LESSONS THROUGH DIGITAL TECHNOLOGIES. EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE, 2(4), 107-111.

Усманова, М. Н., Останов, Ш. Ш., & Бафаев, М. М. (2013). К вопросу о зарождении этнопсихологии. PEM: Psychology. Educology. Medicine, (1-1), 68-72.

Ҳакимова, Ф. Х. (2022). Повышение благосостояния семьи как фактор развития экономического воспитания. Science and Education, 3(4), 1710-1715.

Qodirova, D. M. (2021). YOSH OILALARDA OILAVIY MUNOSABATNING SHAKLLANISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Oriental Art and Culture, (8), 179-183.

Аллаярова, С. Н., & Сайитова, У. Ҳ. Қ. (2021). МАСОФАВИЙ ТАЪЛИМ: МАЗМУНИ, ИМКОНИЯТЛАРИ ВА КАМЧИЛИКЛАРИ. Academic research in educational sciences, 2(1).

Ахмадов, Н. Р. (2022). Психологические механизмы реабилитации процесса дезадаптации у подростков. Science and Education, 3(4), 1271-1277.

Nazarov, A. M. (2020). PSYCHOLOGICAL MECHANISM FOR IMPROVEMENT OF PSYCHOLOGICAL PROTECTION OF SPORTSMEN. Theoretical & Applied Science, (1), 435-438.

Axmadov, N., & Ostanov, S. (2021). РОЛЬ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СТУДЕНТОВ В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 3(3).

Рустамов, Ш. Ш. (2022). Психологические особенности изучения математической компетентности практикующего психолога. Science and Education, 3(4), 1746-1752.

Dilafro’z, I. (2022). OILADA IJTIMOIY-PSIXOLOGIK MUNOSABATLARNING SHAKLLANISHIDA ONA PSIXOLOGIYASINING O’RNI. ТАЪЛИМ ВА РИВОЖЛАНИШ ТАҲЛИЛИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(3), 182-185.

Sarvinoz, Q. (2022). EMOTIONAL UNDERSTANDING OF INDIVIDUALS THE ROLE OF EMOTIONS. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 3(1), 12-18.

Roziyev, U. (2021). СОЦИАЛЬНАЯ ФОБИЯ-И ЕГО ВЛИЯНИЯ НА ПОВЕДЕНИЕ ЧЕЛОВЕКА. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 22(22).

Ахмадов, Н. Р. (2022). Социально-психолого-педагогическая реабилитация дезадаптированных подростков. Science and Education, 3(2), 1045-1053.

Akmal, N. (2022). KINDS OF TEMPERAMENT OF HUMAN BEINGS. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 3(1), 321-324.

Останов, Ш. Ш. (2020). Арт-терапия воситалари орқали талаба-ѐшлар креативлигини ривожлантириш. Психология. Илмий журнал.-Бухоро, (2), 175-184.

Рустамов, Ш. Ш. (2022). О формировании математической компетентности практический психологов. Science and Education, 3(2), 1359-1366.

Назаров, А. М., & Останов, Ш. Ш. (2017). СОЦИАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ КАК СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА. NovaInfo. Ru, 1(58), 547-552.

Усманова, М. Н. (2016). СОВРЕМЕННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА (на примере преподавания психологии). In ПСИХОЛОГИЯ XXI СТОЛЕТИЯ. НОВЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ (pp. 269-271).

Downloads

Published

2022-05-31

How to Cite

Salixova, L. F., & Ro’ziyeva, M. (2022). Boshlang’ich sinf o’quvchilarining kitobxonlikka qiziqtirishda xalq og’zaki ijodi namunalaridan foydalanish. Science and Education, 3(5), 896-901. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/3495

Issue

Section

Pedagogical Sciences