O’quvchilarda kreativ fikrlash ko’nikmalarini rivojlantirish

Authors

  • Nilufar Abdusattorovna Umurzoqova Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti

Keywords:

xalqaro ta’lim standarti, kreativlik, baholash tizimi, Pisa, ta’lim tizimi

Abstract

Mazkur maqolada ta’lim tizimida xalqaro tajribalardan foydalanib o’quvchilarning amaliy ko’nikmalari, kreativligini baholash va rivojlantirish bo’yicha fikr-mulohazalar bayon etilgan.

References

Ta’lim sifatini baholash bo’yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi veb-sayti www.markaz.tdi.uz.

Matkarimov M.A. “PISA” xalqaro o„quvchilarining savodxonligini baholash tadqiqotining rivojlanish bosqichlari, maqsad va vazifalari/ “Zamonaviy ta'lim” jurnali, №8(93) 2020 yil.

A.B. Radjiyev, A.A. Ismailov, J.R. Narziyev, H.P. Tog’ayeva, “O’quvchilar savodxonligini baholash bo’yicha xalqaro tadqiqiotlar dastur”, Qo’llanma, 2019-yil.

Downloads

Published

2022-05-31

How to Cite

Umurzoqova, N. A. (2022). O’quvchilarda kreativ fikrlash ko’nikmalarini rivojlantirish. Science and Education, 3(5), 1174-1177. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/3542

Issue

Section

Pedagogical Sciences