Абдулла Авлоний жаҳолатга қарши

Authors

  • Умида Баходировна Абдухакимова Тошкент давлат педагогика университети

Keywords:

дарслик, муаллим, мактаб, ватан, жаҳолат, ғафлат истиқбол ахлоқ, тарбия, одоб

Abstract

Авлоний ҳаёти ва ижоди ҳақида мактаб дарслигида берилган. Бу мақолада Авлоний ҳақида қўшимча маълумот берилади. Бу маълумотлар ўзбек адабиётининг буюк алломаси - Авлоний ҳаёти ва ижодининг ёрқин қирраларини, унинг педагогик фаолиятини, адабиётга қўшган ҳиссасини кенгроқ очиб беришга ёрдам беради.

References

Баракаев Р. “А.Авлоний ва болалар адабиёти”. Т: Фан, 2004.

“Болалар адабиёти ва замонавийлик”. Т: Фан 1981.

Дилова Н.Г. (2018). Важность совместного обучения в повышении эффективности начального образования. Интернатионал ссиентифик ревиев оф тҳе проблемс анд проспектс оф модерн ссиенсе анд эдукатион. С. 90-91.

Дилова Н.Г. (2013). Требования к учителю по организации сотрудничества учащихся начальных классов в учебном процессе. Актуальные проблемы современной науки. № 4 (72). С. 55-57.

Расулова З.Д. (2020). Дидактические основы развития у будущих учителей креативного мышления. Эуропеан ссиенсе, вол. 51, но. 2-2, пп. 65-68.

Расулова З.Д. (2018). Значения обучающих технологий направленной личности на уроках трудового обучения. Ученые ХХИ века, Т. 47, № 12, С. 34-35.

Дилова Н.Г., Саидова М.Ж. (2020). Формативе ассессмент оф студентсъ кновледге ас ан инновативе аппроач то эдукатион. Тҳе Американ Жоурнал оф Сосиал Ссиенсе анд Эдукатион Инноватионс. 2:12, П. 190-196.

Дилова Н.Г., Саидова М.Ж. (2021). Инновативе аппроач то эдукатион ис а фактор фор девелопинг нев кновледге, компетенсе анд персонал қуалитиес. Асиан Жоурнал оф Мултидименсионал Ресеарч (АЖМР). 1:10, П. 148-153.

Дилова Н.Г. (2017). Оппортунитиес оф Пупилсъ Комплех Девелопмент он тҳе Басес оф Модернизатион тҳе Контент оф Примарй Эдукатион. Эастерн Эуропеан Ссиентифик Жоурнал. Но. 1, пп. 1-4.

Дилова Н.Г. (2017). Активитй Ареас оф Примарй Счоол Теачерс. Эастерн Эуропеан Ссиентифик Жоурнал. Но. 6, пп. 1-6.

Дилова Н.Г. (2021). Шарқ алломаларининг илмий мероси – учинчи ренесанс учун катта имконият. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 506-514 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Аждодларимиз мероси воситасида бўлажак ўқитувчиларга таълим-тарбия беришнинг аҳамияти. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 515- 523 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Бошланғич таълимда ўқувчиларда шахслараро муносабатларга киришиш кўникмаларини шакллантириш имкониятлар. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 524-533 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Шахслараро муносабатларга асосланган таълим жараёнини моделлаштириш. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 534-546 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Педагогик ҳамкорлик жараёнининг мазмуни ва уни ташкил этиш тамойиллари. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 547-557 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Ўқувчиларнинг шахсий сифатлари - педагогик ҳамкорликнинг дастлабки тамойили. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 558-566 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Ўқитувчи-ўқувчи ҳамкорлигини вужудга келтиришнинг педагогик аҳамияти. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 567-576 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Аждодлар меросида таълимдаги ўзаро ҳамкорлик муносабатлари. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 577-585 бетлар.

Расулова З. (2021). Бўлажак технология фани ўқитувчисининг билим, кўникмасини ривожлантиришда дастурий таълим воситаларининг ўрни. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 370-379 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Инновацион педагогик технологиялар асосида олий таълим муассасаси ўқув жараёнларини такомиллаштириш мазмуни. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 460-469 бетлар.

Расулова З. (2021). Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб бўлажак технология фани ўқитувчиларининг касбий маҳоратини ошириш йўллари. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 416-426 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Талабаларнинг креативлигини ривожлантиришда масофавий таълимнинг ўрни. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 439-448 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Муаммоли вазиятлар орқали талабаларнинг ўқув- билим фаолиятларини ривожлантириш. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 481-491 бетлар.

Расулова З. (2021). Технология дарсларида интерфаол таълим технологияларидан фойдаланишнинг самарали жиҳатлари. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 360-369 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Технология дарсларида шахсга йўналтирилган таълим технологияларидан фойдаланиш. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 470-480 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Электрон таълим ресурсларидан фойдаланиб ўқув жараёнларини такомиллаштириш. Ссиенсе анд Эдукатион. Вол. 2, Иссуе 10, 449-459 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Таълим жараёнида мультимедиа технологияларидан фойдаланиш. Ссиентифик Прогресс. Вол. 2, Иссуе 6, 988-994 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Технология фани амалий машғулотларида ролли ва ишбоп ўйинлардан фойдаланиш. Ссиентифик Прогресс. Вол. 2, Иссуе 6, 972-979 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Ҳамкорлик технологиясига асосланган таълим жараёнини ташкил этиш. Ссиентифик Прогресс. Вол. 2, Иссуе 6, 964-971 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Бўлажак технология фани ўқитувчиларини тайёрлашда педагогик тизим мазмуни. Ссиентифик Прогресс. Вол. 2, Иссуе 6, 980-987 бетлар.

Downloads

Published

2022-05-31

How to Cite

Абдухакимова, У. Б. (2022). Абдулла Авлоний жаҳолатга қарши. Science and Education, 3(5), 1235-1240. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/3555

Issue

Section

Pedagogical Sciences