Мактабгача ёши ўқувчиларида шахсий сифатларни шакллантиришнинг психологик жиҳатлари

Authors

  • Дилноза Муртазоевна Қодирова Бухоро давлат университети

Keywords:

ахлоқ, маданий сифатлар, маънавият, эътиқод, хулқ, мотив, индивидул тузилиш, билиш жараёнлари, ирода, конструктив ҳулқ-атвор

Abstract

Ушбу мақолада кичик мактаб ёши ўқувчиларида ахлоқий-маданий сифатларни шакллантириш ва бу орқали уларнинг билим даражасини такомиллаштиришнинг психологик аспектлари ҳақида сўз боради.

References

Qodirova, D. M. (2021). YOSH OILALARDA OILAVIY MUNOSABATNING SHAKLLANISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Oriental Art and Culture, (8), 179-183.

Izatovna, T. S., & Murtazoyevna, Q. D. (2022). MAKTAB YOSHIDAGI EGIZAKLARNING OʼQISHDAGI MUAMMOLARNI KORREKTSIYALASH YOʼLLARI. ТАЪЛИМ ВА РИВОЖЛАНИШ ТАҲЛИЛИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(3), 220-223.

Murtazoyevna, Q. D. (2022). ONLAYN TA’LIMNING YOSHLAR HAYOTIDAGI PSIXOLOGIK AHAMIYATI. ТАЪЛИМ ВА РИВОЖЛАНИШ ТАҲЛИЛИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(3), 168-172.

Murtazoevna, K. D. (2022). PSYCHOCORRECTIONAL METHODS OF FORMING RELATIONSHIPS WITH CONFLICT ADOLESCENTS IN THE WORK OF SCHOOL PSYCHOLOGISTS. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 3(03), 23-28.

Қодирова, Д. М. (2022). Мактабгача ёши ўқувчиларида шахсий сифатларни шакллантиришнинг ўзига хос психологик жиҳатлари. Science and Education, 3(4), 1431-1436.

Қодирова, Д. М. (2022). Мактабгача ёши ўқувчиларида шахсий сифатларни шакллантиришнинг ўзига хос психологик жиҳатлари. Science and Education, 3(4), 1431-1436.

Кулиев, Ё. К. (2022). Социально-психологичесие особенности юношеского возраста. Science and Education, 3(4), 1392-1397.

Жумаев, Н. З. (2022). Психологические механизмы предупреждения формирования мотивации агрессивного поведения у педагогов. Science and Education, 3(4), 1517-1523.

Mansurovich, S. S. (2022). METHODOLOGY OF ORGANIZING PHYSICAL EDUCATION LESSONS THROUGH DIGITAL TECHNOLOGIES. EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE, 2(4), 107-111.

Усманова, М. Н., Останов, Ш. Ш., & Бафаев, М. М. (2013). К вопросу о зарождении этнопсихологии. PEM: Psychology. Educology. Medicine, (1-1), 68-72.

G’aybulloyev, A. A. (2022). Sportchilarda irodaviy sifatlarni shakllanishining psixologik mexanizmalari. Science and Education, 3(4), 832-837.

Ҳакимова, Ф. Х. (2022). Повышение благосостояния семьи как фактор развития экономического воспитания. Science and Education, 3(4), 1710-1715.

Sobirov, A. (2021). СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ВОЗМОЖНОСТЕЙ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ ЗАЩИТЫ У СПОРТСМЕНОВ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 3(3).

Roziyev, U. (2021). СОЦИАЛЬНАЯ ФОБИЯ-И ЕГО ВЛИЯНИЯ НА ПОВЕДЕНИЕ ЧЕЛОВЕКА. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 22(22).

Касимова, С. Б. (2022). Развитие персональной компетентности руководителя в управлении дошкольным образовательным учреждением. Science and Education, 3(4), 1379-1383.

Аллаярова, С. Н., & Сайитова, У. Ҳ. Қ. (2021). МАСОФАВИЙ ТАЪЛИМ: МАЗМУНИ, ИМКОНИЯТЛАРИ ВА КАМЧИЛИКЛАРИ. Academic research in educational sciences, 2(1).

Ахмадов, Н. Р. (2022). Психологические механизмы реабилитации процесса дезадаптации у подростков. Science and Education, 3(4), 1271-1277.

Axmadov, N. R., & Roziqova, M. F. (2022). Oilaviy ajrimlar ularning sabablari, ajrimlarning oldini olishning psixologik mexanimzlari. Science and Education, 3(4), 760-764.

Ахмадов, Н. Р. (2020). Роль психологического здоровья студентов в учебный процесс. Психология XXI столетия. In Сб. научных статей по материалам международной конференции) (pp. 127-131).

Rahmat o’g’li, A. N., & Oybek o’g’li, D. S. (2020). Preventing the formation of suicidal risk in adolescents under the influence of interpersonal relationships. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND TECHNICAL JOURNAL “INNOVATION TECHNICAL AND TECHNOLOGY”, 1(2), 37-41.

Nazarov, A. M. (2020). PSYCHOLOGICAL MECHANISM FOR IMPROVEMENT OF PSYCHOLOGICAL PROTECTION OF SPORTSMEN. Theoretical & Applied Science, (1), 435-438.

Назаров, А. М., & Агамурадов, С. И. (2022). Особенности психологической защиты личности в подростковым возрасте. Science and Education, 3(2), 654-660.

Ismatulloev, A. N., & Nazarov, A. M. (2022). The level of subjective control and its influence on the activity of the person. Science and Education, 3(2), 751-754.

Akmal, N. (2022). KINDS OF TEMPERAMENT OF HUMAN BEINGS. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 3(1), 321-324.

Axmadov, N., & Ostanov, S. (2021). РОЛЬ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СТУДЕНТОВ В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 3(3).

Останов, Ш. Ш. (2020). Арт-терапия воситалари орқали талаба-ѐшлар креативлигини ривожлантириш. Психология. Илмий журнал.–Бухоро, (2), 175-184.

Назаров, А. М., & Останов, Ш. Ш. (2017). СОЦИАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ КАК СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА. NovaInfo. Ru, 1(58), 547-552.

Рустамов, Ш. Ш. (2022). Психологические особенности изучения математической компетентности практикующего психолога. Science and Education, 3(4), 1746-1752.

Рустамов, Ш. Ш. (2022). О формировании математической компетентности практический психологов. Science and Education, 3(2), 1359-1366.

Rustamov, S. (2021). ОСОБЕННОСТИ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ПРАКТИЧЕСКИЙ ПСИХОЛОГОВ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 8(8).

Назаров, А. М., & Рустамов, Ш. Ш. (2019). АНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ДАННЫХ С ПОМОЩЬЮ ПРОГРАММЫ SPSS. ББК 71.0 И74 Редакционная коллегия Ответственный редактор, 187.

Dilafro’z, I. (2022). OILADA IJTIMOIY–PSIXOLOGIK MUNOSABATLARNING SHAKLLANISHIDA ONA PSIXOLOGIYASINING O’RNI. ТАЪЛИМ ВА РИВОЖЛАНИШ ТАҲЛИЛИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(3), 182-185.

Downloads

Published

2022-05-31

How to Cite

Қодирова, Д. М. (2022). Мактабгача ёши ўқувчиларида шахсий сифатларни шакллантиришнинг психологик жиҳатлари. Science and Education, 3(5), 1346-1351. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/3578

Issue

Section

Pedagogical Sciences