Zamonaviy ta’limda shaxslararo munosabatning ahamiyati

Authors

  • Nargiza Gaybullayevna Dilova Buxoro davlat universiteti

Keywords:

ta’lim-tarbiya, zamonaviy yondashuvlar, shaxslararo munosabatlar, sharq mutafakkirlari, zamonaviy ta’lim, sog‘lom raqobat, sifatli ta’lim

Abstract

Maqolada shaxslararo munosabatlarni shakllantirish ahamiyati, zamonaviy ta’lim-tarbiya jarayoni muhitida shaxslararo munosabatlar, hozirgi zamon o‘qituvchisidan talab qilinadigan sifatlar hamda uning ta’lim-tarbiya jarayonida sog‘lom raqobatli muhitni yarata olishdagi asosiy tashkilotchi ekanligi haqida so‘z boradi.

References

Abdullaev H. Yashil daftar hikmati. -T.: O‘qituvchi, 2000.

Nishonova S. Komil inson tarbiyasi. - T.: Istiqlol, 2003. -

Ochilov M. Muallim qalb me’mori: Saylanma. -T.: O‘qituvchi,

Dilova N.G., Saidova M.J. (2020). Formative assessment of students' knowledge as an innovative approach to education. The American Journal of Social Science and Education Innovations. 2:12, P. 190-196.

Dilova N.G., Saidova M.J. (2021). Innovative approach to education is a factor for developing new knowledge, competence and personal qualities. Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR). 1:10, P. 148-153.

Дилова Н.Г. (2021). Bспользование интерактивных методов в школьном обучении. Вестник интегративной психологии. № 21, С. 51-54.

Dilova N.G. (2021). Formative assessment of students'knowledge–as a means of improving the quality of education. Scientific reports of Bukhara State University. 3:5, pp. 144-155.

Дилова Н.Г. (2019). Влияние технологии сотрудничества на успеваемость учащихся начальных классов. International scientific review of the problems and prospects of modern science and education. С. 63-64.

Дилова Н.Ғ. (2018). Буюк аждодларимизнинг таълимотларида мужассамлашган ўқитувчи билан ўқувчилар ҳамкорлигининг педагогик хусусиятлари. Замонавий таълим. №3, 63-68 б.

Dilova N.G. (2017). Opportunities of Pupils’ Complex Development on the Bases of Modernization the Content of Primary Education. Eastern European Scientific Journal. No. 1, pp. 1-4.

Dilova N.G. (2017). Activity Areas of Primary School Teachers. Eastern European Scientific Journal. No. 6, pp. 1-6.

Дилова Н.Ғ. (2017). Ўқувчи шахсини ривожлантиришда ҳамкорлик педагогикасининг ўрни. Замонавий таълим. 1-сон.

Dilova N.G. (2015). Situation of cooperation and the problems solved in it. Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития. 2: 13, pp. 102-103.

Дилова Н.Г. (2014). Значение процесса педагогического сотрудничества в формировании личности учащихся начальных классов. Сборники конференций НИЦ Социосфера. № 26, С. 190-193.

Dilova N.G. (2021). Sharq allomalarining ilmiy merosi – uchinchi renesans uchun katta imkoniyat. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 506-514 betlar.

Dilova N.G. (2021). Ajdodlarimiz merosi vositasida bo‘lajak o‘qituvchilarga ta’lim-tarbiya berishning ahamiyati. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 515-523 betlar.

Дилова Н.Г. (2021). Бошланғич таълимда ўқувчиларда шахслараро муносабатларга киришиш кўникмаларини шакллантириш имкониятлар. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 524-533 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Шахслараро муносабатларга асосланган таълим жараёнини моделлаштириш. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 534-546 бетлар.

Дилова Н.Г. (2021). Педагогик ҳамкорлик жараёнининг мазмуни ва уни ташкил этиш тамойиллари. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 547-557 бетлар.

Dilova N.G. (2021). O‘quvchilarning shaxsiy sifatlari - pedagogik hamkorlikning dastlabki tamoyili. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 558-566 betlar.

Dilova N.G. (2021). O‘qituvchi-o‘quvchi hamkorligini vujudga keltirishning pedagogik ahamiyati. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 567-576 betlar.

Dilova N.G. (2021). Ajdodlar merosida ta’limdagi o‘zaro hamkorlik munosabatlari. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 577-585 betlar.

Дилова Н.Г. (2018). Важность совместного обучения в повышении эффективности начального образования. International scientific review of the problems and prospects of modern science and education. С. 90-91.

Дилова Н.Г. (2012). Возможности организации учебного процесса на основе педагогического сотрудничества. Молодой ученый. T. 46, № 11, С. 409-411.

Дилова Н.Г. (2013). Требования к учителю по организации сотрудничества учащихся начальных классов в учебном процессе. Актуальные проблемы современной науки. № 4 (72). С. 55-57.

Расулова З.Д. (2021). Инновацион педагогик технологиялар асосида олий таълим муассасаси ўқув жараёнларини такомиллаштириш мазмуни. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 460-469 бетлар.

Расулова З. (2021). Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб бўлажак технология фани ўқитувчиларининг касбий маҳоратини ошириш йўллари. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 416-426 бетлар.

Расулова З.Д. (2021). Талабаларнинг креативлигини ривожлантиришда масофавий таълимнинг ўрни. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 439-448 бетлар.

Rasulova Z.D. (2021). Muammoli vaziyatlar orqali talabalarning o‘quv-bilim faoliyatlarini rivojlantirish. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 481-491 betlar.

Расулова З. (2021). Технология дарсларида интерфаол таълим технологияларидан фойдаланишнинг самарали жиҳатлари. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 360-369 бетлар.

Rasulova Z.D. (2021). Texnologiya darslarida shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim texnologiyalaridan foydalanish. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 470-480 betlar.

Rasulova Z.D. (2021). Elektron ta’lim resurslaridan foydalanib o‘quv jarayonlarini takomillashtirish. Science and Education. Vol. 2, Issue 10, 449-459 betlar.

Расулова З.Д. (2021). Таълим жараёнида мультимедиа технологияларидан фойдаланиш. Scientific Progress. Vol. 2, Issue 6, 988-994 бетлар.

Rasulova Z.D. (2021). Texnologiya fani amaliy mashg‘ulotlarida rolli va ishbop o‘yinlardan foydalanish. Scientific Progress. Vol. 2, Issue 6, 972-979 betlar.

Rasulova Z.D. (2021). Hamkorlik texnologiyasiga asoslangan ta’lim jarayonini tashkil etish. Scientific Progress. Vol. 2, Issue 6, 964-971 betlar.

Downloads

Published

2022-07-24

How to Cite

Dilova, N. G. (2022). Zamonaviy ta’limda shaxslararo munosabatning ahamiyati. Science and Education, 3(7), 151–156. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/4060

Issue

Section

Pedagogical Sciences