Maktabgacha yoshdagi bolalarni tabiatga muhabbat ruhida tarbiyalashda ota-onalarning o’rni
Keywords:
MTT, bolalar, ekologiya, tabiat, ota-ona, ta’lim dasturi, tajriba-sinov ishlari, metodika, tarbiyachiAbstract
Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarda ekologik madaniyatni, tabiatga muhabbatni shakillantirishda ta’lim muassasasi va ota-onalar bilan o’zaro hamkorlikning o’rni haqida batafsil ma’lumotlar bayon etilgan. Shuningdek, maktabgacha ta’lim muassasalarida xalqaro tajribalarni tatbiq etishning misol tariqasida Janubiy Koreya standarti tahlil qilingan.
References
Sh.Mirziyoev “2017-2021-yillarda maktabgacha ta‟lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‟g‟risida” 29.12.2016 y. Qarori.
Maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo’yiladigan Davlat talablari. Toshkent. 2008.
D.Sharipova va boshqalar. «Agar bolam sog’lom bo’lsin desangiz» (Ota-onalarga maktabgacha yoshdagi bolalarning gigiyenik tarbiyasi haqida). Metodik qo’llanma. Toshkent. 2006.
O. Hasanboyeva. H.Jabborova. Z.Nodirova. Tabiat bilan tanishtirish metodikasi. – T.: Cho’lpon NMIU. Qo’llanma. 2006.
H.S. Yoldoshev. SH.M. Avazov. «Ekologiya va tabiatni muhofaza qilish asoslari». – T.: «Mehnat» nashriyoti. Qo’llanma. 2003 .
Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo’yiladigan davlat talablari. – Toshkent. 2018 y.