Xorijiy tillarni o’qitish nazariyasi va metodikasi

Authors

  • Anvar Shavkat o’g’li Yoqubov Samarqand iqtisodiyot va servis instituti

Keywords:

pedagogik texnologiyalar, ongli qiyosiy metod, anʼanaviy metod, intensiv metod, didaktika, metodning asosiy prinsiplari

Abstract

Ushbu maqolada xorijiy tillarni oʻqitishda zamonaviy texnologiyalar, jahon amaliyoti va soʻnggi nazariyalardan foydalangan holda, oʻquvchilarni taʼlim jarayonida faolligini oshirish va asosiysi oʻquvchining diqqatni torta oladigan fan oʻqituvchisi oʻzining turli metodikasi va salohiyati bilan oʻquvchilarni jalb qilish haqida so’z yuritiladi.

References

Samarova, S.R. (2019). Methods and technologies for the development of creative thinking of pupils. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 7(10), 37-43.

Samarova, S.R., & Mirzayeva, M.M. (2020). The problem of the formation of creative abilities of students in foreign psychology. An International Multidisciplinary Research Journal, 10(5), 1937-1943.

Rahmanova, M.K. (2019). Talabalarda ijtimoiy faollikni rivojlantirishning nazariy metodologik asoslari. Xalq ta’limi. (1), 24-29.

Shokarimova, K.A. (2020) pedagogik qobiliyat va pedagogik mahoratning ta’lim tarbiya berishdagi ahamiyati. Science and Education, 1 (Special Issue 2).

O’zbekiston Respublikasi Prezidenti Mirziyoyev.Sh.M. 2017-yil 7-fevraldagi “O’zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo’yicha harakatlar strategiyasi to’g’risida”gi PF-4947-sonli farmoni, O’zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to’plami. -2017-yil 6-son 70-modda.

Downloads

Published

2023-03-05

How to Cite

Yoqubov, A. S. o’g’li. (2023). Xorijiy tillarni o’qitish nazariyasi va metodikasi. Science and Education, 4(2), 912–915. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/5132

Issue

Section

Pedagogical Sciences