Badiiy asarning o’quvchilar tarbiyasidagi ahamiyati
Keywords:
badiiy asar, boshlang’ich sinf, tushunish, tarbiya, savodAbstract
Boshlang’ich sinflarning o’qish darslari o’z mohiyati, maqsad va vazifalariga ko’ra ta’lim tizimida alohida o’rin tutadi. Negaki uning zaminida savodxonlik va axloqiy-ta’limiy tarbiya asoslari turadi. Shuning uchun ham boshqa predmetlar ta’limini o’qish ta’limisiz tasavvur qilib bo’lmaydi. O’quvchi matnni to’g’ri, tez, tushunib o’qish, mazmunini o’zlashtirish bilan ilk bor o’qish darslarida yuzlashadi.
References
K. Qosimova, S. Matchonov, X. G’ulomova va b. “Ona tili o’qitish metodikasi” – Toshkent. 2009
U. Nishonova “O’zbek xalq ertaklari”. “Sangzor” nashriyoti – 2013.
T. G’afforova, E. Shodmonov, G. Eshturdiyeva. 1- sinf “O’qish kitobi”. “Sharq” nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi. Toshkent – 2019.
T. G’afforova, Sh. Nurullayeva, Z. Mirzahakimova; 2-sinf “O’qish kitobi”. “Sharq” nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi. Toshkent – 2018.