Boshlang’ich sinf o’quvchilarining intelektual qobilyatlarini rivojlantirish
Keywords:
maktab, xotira, mantiqiy, tahlil, sintez, shaxsAbstract
Ushbu maqolada, ko’rib turganimizdek, intellectual rivojlanish har bir darslarda, balki kompleks, muntazam ravishda rivojlanishi kerak. Voqelik narsa va hodisalarini aks ettiruvchi fikrlash inson bilimining eng yuqori bosqichidir. Shu bilan birga, u o’zining yagona sezgi manbasiga ega bo’lib, to’g’ridan-to’g’ri aks ettirish chegaralarini kengaytiradi, bu esa odam tomonidan to’g’ridan-to’g’ri idrok eta olmaydigan bunday xususiyatlar va hodisalar haqida bilim olish imkonini beradi.
References
Shavkat Mirziyoyev “Yangi O’zbekiston Strategiyasi” 2021.-b.305
Чернова А.А. Развитие логического мышления младших школьников на уроках математики // Материалы XII Международной студенческой научной конференции «Студенческий научный форум»
Занков, Л. В. Избранные педагогические труды [Текст] / Л. В. Занков ; вступ. ст. Ш. А. Амонашвили. – М.: Новая шк., 1996. – 432 с.
Афонькин, С. Ю. Учимся мыслить логически: увлекательные задачи для развития логического мышления [Текст] / С. Ю. Афонькин. – СПб.: Литера, 2002. – 144 с.
Бобоева, З. М. (2022). ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ЛОГИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ. Ученый XXI века, (5-1 (86)), 22-25.
Бобаева, З. М. (2021). ФОРМИРОВАНИЕ ТОЛЕРАНТНОСТИ У ШКОЛЬНИКОВ В ПРОЦЕССЕ ИЗУЧЕНИЯ ЭТНОКУЛЬТУРЫ РАЗЛИЧНЫХ НАРОДОВ. In Диалог культур и толерантность общения (pp. 66-71).
Мансурова Г. Р. ОСОБЕННОСТИ Я–КОНЦЕПЦИИ ЛИЧНОСТИ ПРОЯВЛЯЮЩИЕСЯ В ИНТЕРНЕТ–КОММУНИКАЦИИ //Ученый XXI века. – 2022. – №. 5-1 (86). – С. 52-54.
Davletshin M. O’quvchilarda texnik qobilyatning rivojlanishi. Toshkent.1991