Savdo-sotiq tizimida neyming muammosi va uning xususiyatlari
Keywords:
neyming, neyming yaratish, neyming muammolari, toponim geografik nomlanish, Sitata asosida nomlash, ismlar va familiya asosida nomlash, nomning kommunikativligiAbstract
Maqolada nom qo‘yish masalalarining qanchalik muhim va shartligi,nom berish usullari, neym yaratish turlari ko‘rsatib o‘tilgan.
References
Lutfullayeva D., Saparniyozova M.. Nom yaratishning lingvistik asoslari // Ilm sarchashmalari. UrDU ilmiy-metodik jurnali, 2019. sahifa
Энциклопедия маркетинга // https: www. marketing. Spb. Ru/libcomm /brand/naming… strategies. Htm.
Ashurova M. Korxonangizni qanday nomlamoqchisiz?,2014. 4. https://www.norma.uz/oz/bizning_sharhlar/nom_yaratish_uslubiyati.
Qutbetdenov A.T., Abdukarimov B.A Korxonalarning bozor modeli. Ma’ruza matni. – Samarqand, 2000
Pardayev M.A., Isroilov B.I. Iqtisodiy tahlil. O‘quv qo‘llanma. I-II qism. – Toshkent: Iqtisodiyot va huquq dunyosi, 2001
Qoʻziyev Umidjon Yandashaliyevich, Sobirova Madina Mahmudjon Qizi SOʻZ OʻZLASHTIRISHDA AKKUMULYATSIYA HODISASI // SAI. 2022. №Special Issue 2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/so-z-o-zlashtirishda-akkumulyatsiya-hodisasi (дата обращения: 06.02.2023).
Saidova, Mukhabbat (2019) "MAN, LANGUAGE AND CULTURE," Scientific Bulletin of Namangan State University: Vol. 1 : Iss. 4 , Article 40.