Maktabgacha va boshlang’ich ta’lim jarayoni uzviyligini ta’minlashning zaruriyati

Authors

  • Marxabo Ixtiyor qizi Baxtiyorova Urganch davlat pedagogika instituti
  • Dilfuza Yangiboyevna Kurbonova Shovot tumani 40-DMTT

Keywords:

uzviylik, ta’lim-tarbiya, ko’nikma, intelektual rivojlanish, sog’lom turmush tarzi, kognitiv rivojlanish

Abstract

Ushbu maqolada maktabgacha va boshlang’ich ta’lim o’rtasidagi uzviylikni ta’minlashning zaruriyati, boshlangich taʼlim bosqichiga bola tayyorgarligining asosiy maqsadi va maktabgacha va boshlang’ich taʼlimning uzluksizligi ta’minlashdagi ustuvor vazifalar va ularni xal qilish haqida fikrlar aks etgan.

References

“Ta’lim to’grisida”gi Qonun 2020-yil 23-sentabr

O’zbekiston Respublikasi Xalq ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 5712-sonli farmoni 2019-yil 29-aprel.

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022-2026-yillarga mo’ljallangan Yangi O’zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to’g’risida”gi PF-60-sonli farmoni.

O’zbekiston respublikasi vazirlar mahkamasining 2020-yil 22-dekabrdagi “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash to’g’risida”gi 802-sonli qaror

Qodirova F., Sh. Toshpo’latova, N. Qayumova, M. A’zamova Maktabgacha pedagogika. – T.: Tafakkur. 2019.

Maktabgacha pedagogika . Sh.Sodiqova. Toshkent-2013.

Maktabgacha va boshlang’ich ta’lim tizimida sifat samaradorligini oshirishning innovatsion yondashuvi. Davranova Gulbahor Numondjonovna 2-3- bet.

Maktabgacha va boshlang’ich ta’lim jarayonida uzviylikni ta’minlashning metodik imkoniyatlari. Xakimova Mehriniso Xokimatovna. 2022-yil 3-4-betlar

Екжанова Е. А. Коррекционно-развивающее обучение и воспитание. Программы дошкольных образовательных учреждений / Е.А. Екжанова Е.А. Стребелева. Просвещение, 2017. – 272 c

Downloads

Published

2023-03-26

How to Cite

Baxtiyorova, M. I. qizi, & Kurbonova, D. Y. (2023). Maktabgacha va boshlang’ich ta’lim jarayoni uzviyligini ta’minlashning zaruriyati. Science and Education, 4(3), 379–384. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/5373

Issue

Section

Pedagogical Sciences