Taʼlim mustaqilligini shakllantirishda ijtimoiy tarmoqlardan foydalangan holda chet tilini o’rgatish

Authors

  • Nigora Ibrohim qizi G’ulomova Oʻzbekiston davlat jahon tillari universiteti

Keywords:

ijtimoiy tarmoqlar, oʻquv koʻnikmalari, Instagram, Facebook, talablar, taʼlim mustaqilligi

Abstract

Ushbu tadqiqotda taʼlim mustaqilligini shakllantirishda bugungi kunda talabalarning eng koʻp vaqt sarflaydigan ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish masalalari oʻrtaga tashlangan boʻlib, Tadqiqotda talablar va oʻqituvchilar oʻrtasida soʻrovnoma oʻtkazildi va ijtimoiy tarmoqlardan taʼlim jarayonida foydalanishning ijobiy hamda salbiy taʼsiri shuningdek chet tilini oʻqitishda qaysi oʻquv koʻnikmasini rivojlantirishda ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish afzalliklari yuzasidan talabalar oʻqituvchilar fikrlari baholandi.Tadqiqot natijalariga asosan chet tilini oʻqitishda ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish yuzasidan tavsiya keltirildi.

References

Научных работ по наукам об образовании , автор научной работы — Наволочная Юлия Вадимовна 2021.7 b

Использование блогов и социальных сетей в процессе обучения иностранному языку.2019 / Гольцова Татьяна Анатольевна, Проценко Екатерина Александровна 14 b

Социальные сети как инструмент повышения мотивации к изучению иностранных языков студентов вузов.2018 / Соломатина Анна Геннадьевна 12 b

Лингводидактический потенциал рекламных текстов социальной направленности в обучении французскому языку студентов языковых вузов.2019 / Остроумова Ольга Федоровна 10 b

Вопросы формирования межкультурной коммуникативной компетенции обучающихся на основе средств и технологий телекоммуникационных сетей.2017 / Байчорова Хафиза Срафильевна, Глуховская Елена Александровна, Мурманских Илья Викторович 28 b

Использование соцсети Vk в обучении устной иноязычной речи учащихся средней школы.2018 / Панина Елена Юрьевна, Югова Наталья Александровна 24 b

Downloads

Published

2023-04-29

How to Cite

G’ulomova, N. I. qizi. (2023). Taʼlim mustaqilligini shakllantirishda ijtimoiy tarmoqlardan foydalangan holda chet tilini o’rgatish. Science and Education, 4(4), 786–794. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/5589

Issue

Section

Pedagogical Sciences