Yapon tilini o’qitishda multimedia resurslaridan foydalanish samaradorligini baholash
Keywords:
multimedia, yapon tili, elektron taʼlim, mustaqil taʼlim, online yapon tili, AKT, video darsliklarAbstract
Ushbu maqolada Yapon tilini oʻqitishda mustaqil taʼlim olish imkoniyatlari beruvchi axborot resurslari xususan multimedia usuli orqali taʼlim jarayonini tashkil etish masalalari hamda taʼlim samaradorligini baholash haqida soʻz boradi.Yapon tilini oʻqitishda multimediaga asoslangan platformalarning oʻquvchining gapirish, yozish tinglash oʻqish kabi til tamoyillarini rivojlantirish darajasi baholandi natijalarga koʻra taklif etilayotgan multimedia usuli boshqa anʼanaviy usullarga qaraganda til oʻrganuvchilarning oʻzlashtirish qobiliyatini 98,4% da ravon soʻzlashish qobiliyatini 96,2% ga, qoʻllay olish imkoniyatlarini 97,5% ga, oʻquvchilarning taʼlimda faolligi koʻrsatkichini 95,6% ga va samaradorlik koeffitsiyentini 97,9% ga oshirishi qayt etildi.
References
Larionova A.A. Elektron lingvodidaktika: yapon tili grammatikasida onlayn testning evristik imkoniyatlari [Elektron resurs] // Taʼlim texnologiyalari va jamiyat. 2016. V.19, 1-son. S.544-550 – URL: https://readera.ru/jelektronnaja-lingvodidaktika-jevristicheskie-vozmozhnosti-onlajn-testirovanija-14062675 - (kirish sanasi: 15.02.2019).
Lebedev S.V., Silaichev P.A. Federal davlat taʼlim standartlarini joriy etish uchun oʻquv qoʻllanmalarini ishlab chiqish va moslashtirish // Xalqaro ilmiy jurnal. 2013 yil. – 26-son. – C. 80-83.
Stavtseva I.V., Karmanova A.F. “Yapon tilining amaliy grammatikasini oʻrgatish uchun onlayn yordamni ishlab chiqish “2017,20