Maktabgacha ta’limda STEAM ta’lim texnologiyasidan foydalanish zaruriyati

Authors

  • Shaxnoza Rajabovna Ro’ziyeva Buxoro viloyati, Vobkent tumani, 5-DMTT

Keywords:

STEAM, texnologiya, innovatsion metodlar, laboratoriya, intallekt, salohiyat, tafakkur, axborot kommunikatsiya

Abstract

Ushbu maqolada STEAM texnologiyasining ta’lim jarayonidagi o‘rni, amaliyotda tadbiq etishdagi jarayonlar, STEAM ning amaliyot bilan bog‘liqligi, tajriba o‘tkazish xonalarining tashkil etilishi va ko‘zlangan maqsad, texnologiyaning bola hayotidagi ahamiyati va uning xususiyatlari haqida umumiy ma’lumot berilgan.

References

I.V. Grosheva, L.G. Yevstafeva, D.T. Maxmudova, Sh.B. Nabixanova, S.V. Pak, G.E. Djanpeisova ”Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi T: 2018. 1-81-b;

Т.С. Волосовес, В.А. Маркова, С.А. Аверина. СТЕМ-образование детей дошколного и младшего школного возраста. М. Бином. Лаборатория знаний 2019.

G.Bogdanovich. Dopolnitelnaya obщerazvivayuщaya programma “Multstudiya Moy mir” Sverdlovskaya oblast, 2018 g.

Master-klass dlya pedagogov “Sozdanie multfilmov vmeste s detmi” М., 2018

Образовательный модуль “Дидактическая система Фридриха Фрёбеля”. Маркова В. А., Аверин С. А. - М., 2018.

Н.Г. Зайцева. Робототехника в детском саду. Краснодар 2019

Э.Д. Жукова. Программа дополнительного образования по конструированию, ориентированная на детей от 5 до 7 лет «лего-мастер». Излучинск, 2018

И.А. Помораева, В.А. Позина. Занятия по формированию элементарных математических представлений в средней группе детского сада. M: 2019

I.V. Grosheva, G.E. Djanpeisova, U.T. Mikailova, M.A. Kenjabayeva, N.A. Miftayeva. O‘yin orqali ta’lim olish. T:.2020.

I.V. Grosheva, K.T. Olimov, V.A. Nazarova, G.E. Djanpeisova, U.T. Mikailova, D.A.Kenjabayeva, N.B.Gulyamova, N.A.Miftayeva. “Kuzatish va baholash”. Toshkent:.2020

Downloads

Published

2023-08-01

How to Cite

Ro’ziyeva, S. R. (2023). Maktabgacha ta’limda STEAM ta’lim texnologiyasidan foydalanish zaruriyati. Science and Education, 4(7), 154–158. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/6152

Issue

Section

Pedagogical Sciences