Ta’lim - tarbiya tizimidagi muvaffaqiyat ko’p jihatdan o’qituvchi va murabbiylarga bog’liq

Authors

  • Lobar Sagdullaevna Raxmonova Jizzax shahri, 6-maktab

Keywords:

o‘qituvchi, murabbiy, ta’lim-tarbiya, renessans, ma’naviy olam, kamolot

Abstract

Ushbu maqolada ta’lim - tarbiya tizimidagi muvaffaqiyat ko‘p jihatdan o‘qituvchi va murabbiylarga bog‘liqligi, bugungi kunda yoshlarni hayotga tayyorlashda o‘qituvchi va murabbiylarning roli haqida so‘z yuritiladi. Jamiyatning bugungi va kelajagi, uning madaniy - ma’rifiy va ma’naviy salohiyati ta’lim tizimining qay darajada rivojlanganligi bilan belgilanadi. Prezidentimiz Shavkat Mirziyoev o‘zlarining har bir chiqishlarida o‘qituvchilar, ustoz va murabbiylar Uchinchi renessans poydevori bunyodkorlari, ma’rifat, ma’naviyat bog‘ining bog‘bonlari ekanini qayta-qayta ta’kidlaydilar.

References

Shavkat Mirziyoev “Vatanimiz taqdiri va kelajagi yo‘lida yanada hamjihat bo‘lib, qat’iyat bilan harakat qilaylik” Toshkent. “O‘zbekiston” 2019 yil 480 bet.

Shavkat Miromonovich Mirziyoevning 2019 yil 19 mart kuni videoselektrda so‘zlagan nutqi

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoevning Oliy Majlis va O‘zbekiston xalqiga Murojaatnomasi. “YAngi O‘zbekiston” gazetasi 2022 yil, 21 dekabr, № 259( 781)

Abdulla Avloniy Tanlangan asarlar T.: “Ma’naviyat” 2006y 10-11b

Inson tafakkur olami. Ilmiy maqolalar to‘plami. T.: Mumtoz so‘z, 2016.

Dunyoni ma’rifat qutqaradi. Qo‘llanma. T.: Ma’naviyat, 2017.

Rashidova, B. (2022). YUKSAK MA’NAVIYAT AVVALO INSON ODOBIDA NAMOYON BO‘LADI. TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI, 2(12), 351-355.

Yahyaevna, B. R. (2023). Education-First of All, it Means Immigration of Knowledge to the Child through Kindness, Attention and Care. AMERICAN JOURNAL OF SCIENCE AND LEARNING FOR DEVELOPMENT, 2(1), 162-168.

Rashidova, B. Y. (2022). TA’LIM-TARBIYA JARAYONIDA YOSHLARNI VATANPARVARLIK VA INSONPARVARLIK RUHIDA TARBIYALASHNING O ‘RNI. Экономика и социум, (9 (100)), 189-192.

Downloads

Published

2023-08-25

How to Cite

Raxmonova, L. S. (2023). Ta’lim - tarbiya tizimidagi muvaffaqiyat ko’p jihatdan o’qituvchi va murabbiylarga bog’liq. Science and Education, 4(8), 269–273. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/6244

Issue

Section

Pedagogical Sciences