Badiiy grafikada kubizmdan foydalanish usullari va uslublari

Authors

  • Mohinur Sattorovna Turaeva Buxoro pedagogika instituti

Keywords:

grafika, kubizm, rang-tasvir, haykaltaroshlik, tasviriy san’at, ko’rgazmalar, modernizm

Abstract

Maqolada ta’lim maqsadlari o’qituvchiga qanday shaxsni shakllantirish kerakligi haqida aniq tasavvur beradigan va uning ishiga kerakli ma’no va yo’nalish beradigan bilim sharoitlarining usullari va uslublari ochib berilgan. Badiiy grafikadagi pedagogik faoliyat - ma’naviy va amaliy tajribani uzatish jarayonida odamlar o’rtasida yuzaga keladigan munosabatlarni ta’minlaydigan faoliyat, ikki xil bo’lib, ular - ilmiy va amaliy turlarga bo’linadi. O’qituvchilik faoliyatining badiiy grafikada kubizmdan foydalanish hollari uchrab turishi o’quvchilarning bilim, ko’nikma va malakalari tizimini, shu jumladan, shaxsni rivojlantirish va tarbiyalash maqsadlarini shakllantirishga qaratilgan bo’lishi ko’rsatib berilgan.

References

Развитие кубизма в культурологии.

Как Сезанн вдохновил Пикассо? (дата обращения: 17.02.2022).

Аполлинер Г. Пикассо. О живописи // Пространство другими словами: Французские поэты XX века об образе в искусстве. СПб. : Изд-во Ивана Лимбаха, 2005. С. 19-26.

Бабурина Н. И. Русский плакат: вторая половина XIX — начало ХХ века. Ленинград : 1988.

Грабовенко А. Ю. Толкования термина «постмодернизм» в архитектурной критике

Ван Мэни. Художественно-коммуникативные особенности современного плаката: новейшие концепции и тенденции развития в зарубежной практике: диссертация по специальности 17.00.06 «Техническая эстетика дизайна».

Бренькова Г. М. Формирование коммуникативных свойств графического языка дизайна: дис. ... канд. искусствоведения : 17.00.06. М., 1989.

Игошина Т. С. Графический дизайн отечественного социального плаката: история и современные тенденции: дис. ... канд. искусствоведения: 17.00.06.

Downloads

Published

2024-01-02

How to Cite

Turaeva, M. S. (2024). Badiiy grafikada kubizmdan foydalanish usullari va uslublari. Science and Education, 4(12), 351–353. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/6491

Issue

Section

Pedagogical Sciences