Texnika oliy ta’lim muassalarida oliy matematika fanini o’qitishning pedagogik jarayonlari

Authors

  • M. G’ulomova QarMII

Keywords:

oily matematika, bilim, fazo, shakl, mantiqiy, differensial

Abstract

Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasalari talabalarini oliy matematika fanini o‘qitishning maqsad va vazifalari, zamonaviy metodlari hamda muammo, kamchiliklar xususida so‘z yuritilgan. Shuningdek, maqolada oliy matematika fanini o‘qitishning turli maqsadlari haqida fikr yuritilib, ularning talaba shaxsida oliy matematik fanini rivojlantirish yo‘llari ko‘rsatib berilgan. Bunda talabalarining dunyoqarashi, mantiqiy fikrlash qobiliyati, ijodiy faoliyatini shakllantirish, aqliy rivojlanishi, oʼz-oʼzini anglash, intellektual salohiyat oʼsishining rivojlanishiga bogʼliqdir.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 9 iyuldagi “Matematika ta’limi va fanlarini yanada rivojlantirishni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Fanlar Akademiyasining V.I.Romanovskiy nomidagi Matematika instituti faoliyatini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4387-sonli qarori.

O‘zbekistonRespublikasiPrezidentining 2020 yil 7 maydagi “Matematikasohasidagita’limsifatinioshirishvailmiy-tadqiqotlarnirivojlantirishchora-tadbirlarito‘g‘risida”gi PQ4708-sonli qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 6 oktyabrdagi PQ-4851-son “Аxborot texnologiyalari sohasida taʼlim tizimini yanada takomillashtirish, ilmiy tadqiqotlarni rivojlantirish va ularni IT-industriya bilan integratsiya qilish chora-tadbirlari toʼgʼrisida”gi qarori.

Цыбикова В.К. “Преподавание математики в различных профильных направлениях” Вестник бурятского государственного университета 2010/15. 118-122.

To‘xtaboyeva I. G'. “Matematika o‘qitish metodikasi” Pedagogs international research journal. b-135-139.

Downloads

Published

2024-01-02

How to Cite

G’ulomova, M. (2024). Texnika oliy ta’lim muassalarida oliy matematika fanini o’qitishning pedagogik jarayonlari. Science and Education, 4(12), 433–436. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/6504

Issue

Section

Pedagogical Sciences