Ijtimoiy-gumanitar fanlar tizimida individual ta’lim trayektoriyalarini shakllantirish tamoyillari
Keywords:
ta’lim, trayektoriya, individual, inklyuziv, kompetensiyaAbstract
Ta’lim tizimini ishlab chiqish va amalga oshirishda haqqoniylik va hallolikni ta’minlash, unga yanada inklyuziv, individual xususiyat berish va talabalar bilan samarali hamkorlikni, ta’lim trayektoriyalarini tashkil etish - bularning barchasi bilim, ko’nikma va jarayonda ishtirok etishga imkon beradigan xos xususiyatlarga ega insonlar zimmasidadir.
References
Inoуаtovа M.Е. Ijtimoiу-gumаnitаr tа’limning mеtologik tаvsifi // “Sciеntific рrogrеss” ilmiу-mеtodik jurnаli «Ijtimoiу-gumаnitаr tа’limning mеtodologik tаvsifi». -T , 2022. - №2. 393-b.
Морхова И.В. Бўлажак ўқитувчининг ижодий компетентлигини шакллантириш технологиясини такомиллаштириш: Пед. фан. док. … дис. автореф. − Тошкент: ТДПУ, 2020. − 12 б.
Ibrаgimov А. Хаlq tа’limi хodimlаri mаlаkаsini oshirish tizimini ko‘р vеktorli уondаshuv аsosidа tаkomillаshtirish: Ped. fan. dok. … dis. avtoref. - Sаmаrqаnd, 2018.
В.Д.Шадриков Понимание: консептуалние модели. М.: ИП РАН, 2021. ИСБН 978-5-9270-0424-9; дои: 10.38098/мнг.2020.28.39.001.
Уразова М.Б., Ходжаев Б.Х. Интеллект-карти как фактор развития профессионалной компетентности будуших учителей: Материали Международной научно-практической конференсии. − Санкт-Петербург: Санкт-Петербургский государственний университет, 2015.− С. 137−139.
Sаmаrоvа Sh.R. (2020). Tа’lim jаrауоnidа individuаl уоndаshuv аsоsidа О‘quvchilаrni о‘qishgа qiziqtirish mаshqlаri. "Sciеncе аnd Еducаtiоn" Sciеntific Jоurnаl, 1(4), 258-259.
Уразова М.Б. Моделирование в висших образователних учреждениях как средство приобретения студентами прочних знаний //Молодой учений. − Чита, 2013. − №5. − С. 125−129.
Алиқулова М.М. Инновацион педагогика услубий қўлланма. Тошкент: Иқтисодиёт унверситети. ―ТДИУ нашриёти, 2012.
Хуторский А.В. Шахсга ёъналтирилган таълим методологиzси. Қандай қилиб ҳар кимга ҳар хил таълим бериш керак?: Ўқитувчи учун қўлланма. - М .: ВЛАДОС-РРЕСС нашриёти, 2017 й. 383 б.
Вергун Т.В., Колосова О.Ю., Гончаров В.Н. Индивидуалние образователние траектории студентов в висшей школе: к ростановке проблеми // Современние наукоемкие технологии. - 2016. -№ 12-2.- С.313-317.