Maktabgacha ta’lim tashkilotida sahnalashtirish faoliyatining vazifalari

Authors

  • Nilufar Isroildjanovna Ismailova Namangan davlat pedagogika instituti

Keywords:

sahnalashtirish faoliyati, empatiya, ijodiy rivojlanish, xulq-atvor, fikrlash, nutq

Abstract

Sahnalashtirish faoliyati empatiyani rivojlantirishning eng muhim vositasi - bolalarning birgalikdagi faoliyatini tashkil qilish, ijtimoiy voqelik, badiiy asar yoki ertaklarning ijtimoiy xulq-atvor ko‘nikmalari tajribasini faol o‘zlashtirishga imkon beradi. Natijada bola dunyoni aqli, qalbi bilan anglab, yaxshilik va yomonlikka munosabat bildiradi. Ko‘plab muammoli vaziyatlarni qahramon nomidan bilvosita hal qilish, qiyin muloqot va uyatchanlikni yengishga o‘rgatiladi.

References

Зимина, И. Театр и театрализованные игры // Дошкольное воспитание. - 2005. - № 1.

Цапкова, Ю. А. Развитие речи детей младшего дошкольного возраста в процессе театрализованной деятельности // Педагогическое мастерство: материалы междунар. науч. конф. (г. Москва, апрель 2012 г.). - М., 2012.

Станиславский К.С. Собр. соч. в 8-ми тт. - М.: Искусство, 1954-1961.

М.Д. Маханева. Театрализованные занятия в детском саду.2017https://nsportal.ru/vuz/pedagogicheskie-nauki/library/2017/03/19/

Куцакова, Л. В., Мерзлякова, С. И. Воспитание ребенка-дошкольника в мире прекрасного. - М.: Владос, 2004. - С. 53.

N.Ismailova Development of Skills in Working with Books of Preschool Children as a Social Need International Journal on Integrated Education https://journals.researchparks.org/index.php/IJIE

Ismailova, N. I. (2022). Development of art and creative abilities of preschool children through books. World Bulletin of Social Sciences, 9, 172-175.

Isroildjanovna, I. N. (2019). Psychological and Pedagogical Problems of Modern Preschool Education. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 7(12).

Ismoilova, N. MIDDLE EUROPEAN SCIENTIFIC BULLETIN rssN 2694-9970.

Kamalova, A. (2024). Yoshlar o‘rtasida deviant xulq-atvor profilaktikasi. Science and Education, 5(2), 513-519.

кизи Ахмедова, Д. С., & қизи Камолова, А. О. (2022). ЎСМИРЛАРДА МЕЪЁРДАН ХУЛҚИЙ ОҒИШ ХОЛАТЛАРИНИ КОРРЕКЦИЯЛАШ ЖАРАЁНЛАРИДА ХУҚУҚИЙ САВОДХОНЛИКНИНГ АХАМИЯТИ. Евразийский журнал академических исследований, 2(3), 413-416.

Kamolova, A., & Ergasheva, G. S. Q. (2022). Yosh avlodni tarbiyalashda xalq pedagogikasini manbalarining o‘rganishning o ‘rganishning ilmiy-nazariy asoslari. Science and Education, 3(12), 590-592.

Kamolova, A. O. Q., & Husaynova, S. I. (2023). O‘smirlar o‘rtasida axloqsizlikni oldini olishda pedagogik faoliyatning o‘ziga xos xususiyatlari. Science and Education, 4(2), 969-972.

Nishonova, M. Y., & Kamolova, A. O. (2021). O‘SMIRLARGA HUQUQIY BILIM BERISHDA KEYS STADI TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH. Экономика и социум, (8 (87)), 42-45.

Ориббоева, Д. Д., & Мирзаахмедова, Д. М. (2024). Болаларда ижтимоий кўникмаларни ривожлантиришнинг аҳамияти. Science and Education, 5(2), 595-599.

Oribboyeva, D. D., & qizi G‘aniyeva, S. B. (2024). Assertiv xulq shakllanishining o‘ziga xosligi. Science and Education, 5(2), 590-594.

Орифбоева, Д. Д. (2017). ОПТИМИЗАЦИЯ УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА В СРЕДНЕЙ ШКОЛЕ. Форум молодых ученых, (6 (10)), 1320-1323.

Maxliyoxon, O., & Shaxrizoda, M. (2024). SAHNALASHTIRISH FAOLIYATI ORQALI BOLALARNING IJODIY QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISH. Analysis of International Sciences, 2(1), 41-46.

Downloads

Published

2024-03-27

How to Cite

Ismailova, N. I. (2024). Maktabgacha ta’lim tashkilotida sahnalashtirish faoliyatining vazifalari. Science and Education, 5(3), 516–521. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/6860

Issue

Section

Pedagogical Sciences