O‘zbekistonda alohida yordamga muhtoj bolalarga ijtimoiy pedagogik yordam tashkil etish
Keywords:
ijtimoiy pedagogika, imkoniyati cheklanganlik, ta’lim, rag‘batlantirish, pedagogik ta’lim, tizimlilikAbstract
Ushbu maqolada bugungi kunda dolzarb mavzulardan biri bo’lgan alohida yordamga muhtoj bolalarga ijtimoiy pedagogik ta’lim berishda yangicha yondashuv bo’lgan inklyuziv ta’lim to’g’risida so’z yuritiladi. Ma’lumki, alohida yordamga muhtoj bolalar rivojlanishida pedagogik va psixologik jihatdan turli bosqilarida o‘zgalarning ko‘magiga muhtojlik sezadi. Bog’cha va maktab muhitida ularga ko‘maklashish har-xil hayotiy vaziyatlarda imkon qadar mustaqil qaror qabul qilishi va ma’lum hatti-harakatlarni ongli ravishda amalga oshirishini rag‘batlantirish (motivatsiyalash) hamda jamoaga moslashishini yengillashtirish ko’nikmalarini shakllantiradi.
References
O‘zbekiston Respublikasining «Тa’lim тo‘g‘risida» qonuni.
V.S.Raxmanova "Defektologiya asoslari" O'quv qo'llanma. Niso poligraf, Toshkent 2017
M.U.Xamidova "Maxsus pedagogika", NIF MSH, Toshkent 2020
Khaydarov S,A. (2023).Using technologies in teaching social sciences. GALAXY INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL, (pp. 305-308). 11(9).
Хайдаров, С. (2023). Pedagogik faoliyatda oʼqituvchi oʼzida kompetentlik sifatlarini shakillantirishi.https://inlibrary.uz/index.php/digitalization-modern-education/article/view/24652
Ҳайдаров, С. А. (2023). ТАРИХ ДАРСЛАРИДА САНЪАТ АСАРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ УСУЛЛАРИ. Oriental renaissancee: Innovative, educational, natural and social sciences, 4(1/2), 92-96.
Khaydarov, S. A. (2021). The role of the use of fine arts in teaching the history of the country. International scientific and practical conference. CUTTING EDGE-SCIENCE. In Conference Proceedings (pp. 42-44).