Ijtimoiy pedagogikada meyordan og‘ishgan bolalarni diagnostika va profilaktikasi
Keywords:
anomal bolalar, iqtidorlilik, ijtimoiy me’yorlar, rivojlanoshda og’ishlik bo’lgan bola, nogiron bola, deviant xulqAbstract
Ushbu maqolada me’yordan og’ishgan o‘smirlar bilan olib boriladigan diagnostik va profilaktik ish shakllari va medotlar to’g’risida so’z yuritiladi.
References
Moʻminova L.R Inklyuziv taʼlim. Dastur. T., 2020.
Shomaxmudova R.Sh. Maxsus va inklyuziv taʼlim. - T.: “Chashma print”, 2021.
R.Sh.Shomaxmudova “Maxsus va inklyuziv taʼlim” uslubiy qoʻllanma. Toshkent 2021.
Sulaymon Amirqulovich Xaydarov. (2024). O’quvchilarni tarbiyashda ijtimoiy fanlarni o’qitishni didaktik imkoniyatlari. SCIENCE AND EDUCATION SCIENTIFIC JOURNAL. 5.1.B.271-275.
Khaydarov S,A. (2023). Using technologies in teaching social sciences. GALAXY INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL (GIIRJ), (pp. 305-309). 11(9).
Хайдаров, С. (2023). Pedagogik faoliyatda oʼqituvchi oʼzida kompetentlik sifatlarini shakillantirishi. Цифровизация современного образования: проблема и решение. https://inlibrary.uz/index.php/digitalization-modern-education/article/view/24652
Ҳайдаров,С.А.(2023). ТАРИХ ДАРСЛАРИДА САНЪАТ АСАРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ УСУЛЛАРИ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(1/2), 92-96.
Khaydarov, S. A. (2021). The role of the use of fine arts in teaching the history of the country. International scientific and practical conference. CUTTING EDGE-SCIENCE. In Conference Proceedings (pp. 41-43).