Бошланғич таълимнинг математика дарсларида талабаларнинг мустақил ишларини ташкил этишнинг ўзига хос хусусиятлари

Authors

  • Тулкинали Усмонович Абдуллаев Наманган давлат педагогика институти

Keywords:

мустақил таълим, турлари ва шакллари, схема, чизма, графиклар, компьютер техникаси ва дастурлаш ва математик тушунчалар

Abstract

Ҳозирги кунда Математика фанини ўқитишда асосий фаннинг 60 фоизини мустақил таълимини ташкил этади. Бу эса яънада мустақил таълимга бўлган эътиборни оширмоқда. Асосий эътибор мустақил таълимга қаратилган.

References

Жумаев М. Бошланғич синфларда математика ўқитиш методикаси.- Тошкент, 2009.

Бикбаева Н.У. Математика.- Тошкент, 2006.

Алихонов.С. Математика ўқитиш методикаси. - Тошкент, 2008.

Абдуллаев, Т. У. Центральная предельная теорема для последовательностей зависимых бернуллиевых случайных величин.

Jo’Rakabirova, M. X. Q., & Kamalova, A. O. Q. (2024). Amir Temur va Temuriylar davrida pedagogik fikrlar taraqqiyoti va ta’lim tarbiya masalalarining bugungi kun ijtimoiy faoliyatdagi ahamiyati. Science and Education, 5(3), 490-494.

Karimov, J. J. O. G. L., & Kamalova, A. (2024). Yoshlar o’rtasida deviant xulq-atvor profilaktikasi. Science and Education, 5(2), 513-519.

кизи Ахмедова, Д. С., & қизи Камолова, А. О. (2022). ЎСМИРЛАРДА МЕЪЁРДАН ХУЛҚИЙ ОҒИШ ХОЛАТЛАРИНИ КОРРЕКЦИЯЛАШ ЖАРАЁНЛАРИДА ХУҚУҚИЙ САВОДХОНЛИКНИНГ АХАМИЯТИ. Евразийский журнал академических исследований, 2(3), 413-416.

Oribboyeva, D. D., & Botirova, Z. (2024). Kichik yoshdagi maktab o ‘quvchilarida tashkilotchilik qobiliyatlarini rivojlantirish xususiyatlarining rivojlanishi. Science and Education, 5(3), 541-544.

Orifboeva, D. D. (2016). O'QITISh FAOLIYATI JARAYONIDA Stressni oldini olish. NovaInfo. Ru , 3 (41), 217-220.

Downloads

Published

2024-04-27

How to Cite

Абдуллаев, Т. У. (2024). Бошланғич таълимнинг математика дарсларида талабаларнинг мустақил ишларини ташкил этишнинг ўзига хос хусусиятлари. Science and Education, 5(4), 470–475. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/6952

Issue

Section

Pedagogical Sciences