Musiqa madaniyati darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanishda notalashtirish va kompyuter dasturidan foydalanish

Authors

  • Sitora Bahriddin qizi Sunnatova Navoiy davlat universiteti

Keywords:

musiqa madaniyati, musiqiy tovush, ijod, uslublar, usullar, musiqa o'qituvchisi, musiqiy did, folklor, pedagogik texnologiyalar

Abstract

Musiqiy ta'lim - musiqiy bilim, ko'nikma va malakalarni o'zlashtirish jarayoni va natijasi bo'lib, u musiqiy hodisalarni tahliliy, nazariy yoki amaliy ijrochilik jihatlarida tegishli darajada o'zlashtirganligini ko'rsatadi. Musiqa madaniyati ma'lum bir guruh yoki jamiyat ichidagi musiqa bilan bog'liq bo'lgan jamoaviy amaliyotlar, e'tiqodlar, qadriyatlar va urf-odatlarni anglatadi. Musiqa o‘qituvchisi ham o‘quvchilarning musiqiy madaniyatini shakllantirishga mas’uldir. Bu musiqaning turli uslublari, musiqa tarixi va uning buyuk bastakorlari bilan tanishishni o'z ichiga oladi. O‘qituvchi o‘quvchilarni ijodkorlikka undashga, ularning musiqiy didini rivojlantirishga harakat qiladi. Musiqa o'qituvchisi kontsertlar, musiqa festivallari va tanlovlar kabi tashqi tadbirlarni tashkil etish va o'tkazish bilan shug'ullanishi mumkin.

Downloads

Published

2024-12-27

How to Cite

Sitora Bahriddin qizi Sunnatova. (2024). Musiqa madaniyati darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanishda notalashtirish va kompyuter dasturidan foydalanish . Science and Education, 5(12), 176–182. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7344

Issue

Section

Pedagogical Sciences