Musiqa madaniyati darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanishda notalashtirish va kompyuter dasturidan foydalanish
Keywords:
musiqa madaniyati, musiqiy tovush, ijod, uslublar, usullar, musiqa o'qituvchisi, musiqiy did, folklor, pedagogik texnologiyalarAbstract
Musiqiy ta'lim - musiqiy bilim, ko'nikma va malakalarni o'zlashtirish jarayoni va natijasi bo'lib, u musiqiy hodisalarni tahliliy, nazariy yoki amaliy ijrochilik jihatlarida tegishli darajada o'zlashtirganligini ko'rsatadi. Musiqa madaniyati ma'lum bir guruh yoki jamiyat ichidagi musiqa bilan bog'liq bo'lgan jamoaviy amaliyotlar, e'tiqodlar, qadriyatlar va urf-odatlarni anglatadi. Musiqa o‘qituvchisi ham o‘quvchilarning musiqiy madaniyatini shakllantirishga mas’uldir. Bu musiqaning turli uslublari, musiqa tarixi va uning buyuk bastakorlari bilan tanishishni o'z ichiga oladi. O‘qituvchi o‘quvchilarni ijodkorlikka undashga, ularning musiqiy didini rivojlantirishga harakat qiladi. Musiqa o'qituvchisi kontsertlar, musiqa festivallari va tanlovlar kabi tashqi tadbirlarni tashkil etish va o'tkazish bilan shug'ullanishi mumkin.Downloads
Published
2024-12-27
How to Cite
Sitora Bahriddin qizi Sunnatova. (2024). Musiqa madaniyati darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanishda notalashtirish va kompyuter dasturidan foydalanish . Science and Education, 5(12), 176–182. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7344
Issue
Section
Pedagogical Sciences