Geografiya taʼlimida interfaol metodlarni qo‘llashning samaradorligi va amaliy jihatlari

Authors

  • Sh.B.Doʻstiyeva Oʻzbekiston-Finlandiya pedagogika instituti
  • I.Sh.Lufilloyev Oʻzbekiston-Finlandiya pedagogika instituti
  • D.D.Juraxujayev Oʻzbekiston-Finlandiya pedagogika instituti

Keywords:

interfaol metodlar, tanqidiy fikrlash, tushunish, muloqot koʻnikmalari, geografiya taʼlimi, kubiklar metodi, insert metodi

Abstract

Mazkur maqolada geografiya darslarida interfaol metodlarni qo‘llashning dars samaradorligini oshirishdagi ahamiyati batafsil tahlil qilingan. Xususan, “Interfaol metodlar”ning asosiy maqsad va vazifalari, ularni dars jarayonida samarali qo‘llash yo‘llari hamda erishilgan natijalar ham keltirib o’tilgan. Shuningdek tadqiqotda interfaol metodlarning o‘quvchilar faolligi, bilim sifati va dars jarayonining ijodiy tashkil etilishiga ijobiy taʼsir ko‘rsatishi ilmiy jihatdan asoslangan. Kalit soʻzlar: interfaol metodlar, tanqidiy fikrlash, tushunish, muloqot koʻnikmalari, geografiya taʼlimi, kubiklar metodi, insert metodi

Downloads

Published

2024-12-27

How to Cite

Sh.B.Doʻstiyeva, I.Sh.Lufilloyev, & D.D.Juraxujayev. (2024). Geografiya taʼlimida interfaol metodlarni qo‘llashning samaradorligi va amaliy jihatlari . Science and Education, 5(12), 219–223. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7350

Issue

Section

Pedagogical Sciences