Laboratoriya darslarini samarali tashkil qilish omillari
Keywords:
laboraoriya, fizik asbob, virtual laboratoriya, rejalashtirish, ko‘rsatma, amaliyot jarayoni, tajriba natijalari, dars yakuni, tahlilAbstract
Ushbu maqolada laboratoriya darslarini samarali tashkil qilish bo‘yicha tavsiyalar keltirilgan. O‘quv jarayonida laboratoriya darslarining har biri o‘ziga xos o‘rin tutib, talabalar bilimlarini mustahkamlash, tahlil qilish va amalda qo‘llash imkonini beradi. Maqolada har bir laboratoriya darslari uchun tayyorlov bosqichi, asosiy o‘tkazish tamoyillari va talabalarning bilimini oshirishda qo‘llaniladigan usullar ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, talabalar ishtirokini faol qilish, ularni tahliliy va ilmiy fikrlashga rag‘batlantirish masalalariga e’tibor qaratilgan. Ushbu tavsiyalar ta’lim jarayonini yanada samarali qilishga xizmat qiladi.Downloads
Published
2024-12-27
How to Cite
Zayniddin Ubaydullayevich Mamatov, Sanjaridin Xolmuminovich Zoirov, & Bahodir Umirzokovich Imomov. (2024). Laboratoriya darslarini samarali tashkil qilish omillari . Science and Education, 5(12), 224–228. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7351
Issue
Section
Pedagogical Sciences