Laboratoriya darslarini samarali tashkil qilish omillari

Authors

  • Zayniddin Ubaydullayevich Mamatov Iqtisodiyot va pedagogika universiteti Samarqand kampusi universiteti
  • Sanjaridin Xolmuminovich Zoirov O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti
  • Bahodir Umirzokovich Imomov O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti

Keywords:

laboraoriya, fizik asbob, virtual laboratoriya, rejalashtirish, ko‘rsatma, amaliyot jarayoni, tajriba natijalari, dars yakuni, tahlil

Abstract

Ushbu maqolada laboratoriya darslarini samarali tashkil qilish bo‘yicha tavsiyalar keltirilgan. O‘quv jarayonida laboratoriya darslarining har biri o‘ziga xos o‘rin tutib, talabalar bilimlarini mustahkamlash, tahlil qilish va amalda qo‘llash imkonini beradi. Maqolada har bir laboratoriya darslari uchun tayyorlov bosqichi, asosiy o‘tkazish tamoyillari va talabalarning bilimini oshirishda qo‘llaniladigan usullar ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, talabalar ishtirokini faol qilish, ularni tahliliy va ilmiy fikrlashga rag‘batlantirish masalalariga e’tibor qaratilgan. Ushbu tavsiyalar ta’lim jarayonini yanada samarali qilishga xizmat qiladi.

Downloads

Published

2024-12-27

How to Cite

Zayniddin Ubaydullayevich Mamatov, Sanjaridin Xolmuminovich Zoirov, & Bahodir Umirzokovich Imomov. (2024). Laboratoriya darslarini samarali tashkil qilish omillari . Science and Education, 5(12), 224–228. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7351

Issue

Section

Pedagogical Sciences