Inklyuziv ta’limni samaradorligini oshirishda qollaniladigan metod va usullar

Authors

  • Azamat Muhammadjon o‘g‘li Siddiqov
  • Dilshoda Mansurali qizi Boymirzayeva

Keywords:

mahorat, inklyuziv ta’lim, ijtimoiy ko‘nikmalar, amaliy faoliyat, qobilyat, differensial yondashuv, texnologiya, motivatsiya

Abstract

Maqolada, shuningdek, inklusiv ta’limda bu metodlarning amaliy qo‘llanilishi orqali o‘quvchilarning ijtimoiy va kognitiv ko‘nikmalarini rivojlantirishda qanday yordam berishi ko‘rsatilgan. Inklusiv ta’limda metodlarni to‘g‘ri tanlash o‘quvchilarga o‘z qobiliyatlarini maksimal darajada namoyish etish imkonini beradi va jamiyatda adolat va bag‘rikenglikni mustahkamlashga xizmat qiladi. Bu yondoshuvning samarali qo‘llanilishi jamiyatda tenglikni ta’minlashga, shuningdek, o‘quvchilarning ta’lim olish huquqlarini himoya qilishga yordam beradi. Ushbu ilmiy maqola inklyuziv ta’limda qo‘llaniladigan metod va usullar samaradorligini o‘rganishga qaratilgan.

Downloads

Published

2025-03-30

How to Cite

Azamat Muhammadjon o‘g‘li Siddiqov, & Dilshoda Mansurali qizi Boymirzayeva. (2025). Inklyuziv ta’limni samaradorligini oshirishda qollaniladigan metod va usullar . Science and Education, 6(2), 206–209. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7455

Issue

Section

Pedagogical Sciences