Inklyuziv ta’limni samaradorligini oshirishda qollaniladigan metod va usullar
Keywords:
mahorat, inklyuziv ta’lim, ijtimoiy ko‘nikmalar, amaliy faoliyat, qobilyat, differensial yondashuv, texnologiya, motivatsiyaAbstract
Maqolada, shuningdek, inklusiv ta’limda bu metodlarning amaliy qo‘llanilishi orqali o‘quvchilarning ijtimoiy va kognitiv ko‘nikmalarini rivojlantirishda qanday yordam berishi ko‘rsatilgan. Inklusiv ta’limda metodlarni to‘g‘ri tanlash o‘quvchilarga o‘z qobiliyatlarini maksimal darajada namoyish etish imkonini beradi va jamiyatda adolat va bag‘rikenglikni mustahkamlashga xizmat qiladi. Bu yondoshuvning samarali qo‘llanilishi jamiyatda tenglikni ta’minlashga, shuningdek, o‘quvchilarning ta’lim olish huquqlarini himoya qilishga yordam beradi. Ushbu ilmiy maqola inklyuziv ta’limda qo‘llaniladigan metod va usullar samaradorligini o‘rganishga qaratilgan.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Azamat Muhammadjon o‘g‘li Siddiqov, & Dilshoda Mansurali qizi Boymirzayeva. (2025). Inklyuziv ta’limni samaradorligini oshirishda qollaniladigan metod va usullar . Science and Education, 6(2), 206–209. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7455
Issue
Section
Pedagogical Sciences