Musiqa maktablari bilan umumiy о‘rta ta’lim tizimida musiqiy-pedagоgik hamkоrlikni rivоjlantirish imkоniyatlari
Keywords:
musiqiy ta’lim, dastur, milliy musiqiy an’analar, ijrochilik uslublari, xalq qo‘shiqlari, innovatsion texnologiyalar, qo‘shma loyihalarAbstract
O‘zbekistonning milliy musiqiy an’analarini saqlab qolish va targ‘ib etish, xalq qo‘shiqlari, maqom va an’anaviy ijrochilik uslublari adabiyotlarda keng ko‘rib chiqilgan. Bu borada xalq madaniyatini o‘quv dasturlariga integratsiyalash orqali milliy qadriyatlarni yosh avlodga yetkazish masalalari yoritilgan. Innovatsion texnologiyalar va qo‘shma loyihalar orqali o‘quvchilarning ijodiy salohiyatini oshirish, ta’lim jarayonini interaktiv va samarali qilish imkoniyati mavjud. O‘quvchilarning musiqiy ta’limini yanada boyitish maqsadida san’at maktablari va umumta’lim maktablari o‘rtasida almashinuv dasturlarini joriy etish muhimdir. Bunday dasturlar orqali o‘quvchilar turli muhitlarda ta’lim olib, ijodiy rivojlanishlariga ko‘maklashuvchi tajriba orttiradilar.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Sadoqat Samatovna Ashurova. (2025). Musiqa maktablari bilan umumiy о‘rta ta’lim tizimida musiqiy-pedagоgik hamkоrlikni rivоjlantirish imkоniyatlari . Science and Education, 6(2), 263–268. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7464
Issue
Section
Pedagogical Sciences