Musiqa maktablari bilan umumiy о‘rta ta’lim tizimida musiqiy-pedagоgik hamkоrlikni rivоjlantirish imkоniyatlari

Authors

  • Sadoqat Samatovna Ashurova Buxoro psixologiya va xorijiy tillar instituti

Keywords:

musiqiy ta’lim, dastur, milliy musiqiy an’analar, ijrochilik uslublari, xalq qo‘shiqlari, innovatsion texnologiyalar, qo‘shma loyihalar

Abstract

O‘zbekistonning milliy musiqiy an’analarini saqlab qolish va targ‘ib etish, xalq qo‘shiqlari, maqom va an’anaviy ijrochilik uslublari adabiyotlarda keng ko‘rib chiqilgan. Bu borada xalq madaniyatini o‘quv dasturlariga integratsiyalash orqali milliy qadriyatlarni yosh avlodga yetkazish masalalari yoritilgan. Innovatsion texnologiyalar va qo‘shma loyihalar orqali o‘quvchilarning ijodiy salohiyatini oshirish, ta’lim jarayonini interaktiv va samarali qilish imkoniyati mavjud. O‘quvchilarning musiqiy ta’limini yanada boyitish maqsadida san’at maktablari va umumta’lim maktablari o‘rtasida almashinuv dasturlarini joriy etish muhimdir. Bunday dasturlar orqali o‘quvchilar turli muhitlarda ta’lim olib, ijodiy rivojlanishlariga ko‘maklashuvchi tajriba orttiradilar.

Downloads

Published

2025-03-30

How to Cite

Sadoqat Samatovna Ashurova. (2025). Musiqa maktablari bilan umumiy о‘rta ta’lim tizimida musiqiy-pedagоgik hamkоrlikni rivоjlantirish imkоniyatlari . Science and Education, 6(2), 263–268. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7464

Issue

Section

Pedagogical Sciences