Pedagoglar faoliyati jarayonida salomatlik madaniyatining ahamiyati va o‘rni

Authors

  • Azimaxon Odiljon qizi Kamolova Namangan davlat pedagogika instituti
  • Go‘zal Xolmuhammad qizi Rustamova Namangan davlat pedagogika instituti

Keywords:

salomatlik, madaniyat, ijtimoiy salomatlik, integratsiya, kasbiy faravonlik, stress, rag‘batlantirish, ruhiy salomatlik, pedagogik-psixologik, ijtimoiy rol, mas’uliyat

Abstract

Ushbu maqolada Pedagoglar va o‘quvchilar o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlarni, o‘quv jarayoni va ta’lim-tarbiya tizimi orqali shakllanuvchi sog‘lom psixologik, jismoniy va ijtimoiy muhitdir. Bu tushuncha o‘qituvchi va ta’lim oluvchilarning sog‘lig‘ini saqlash va mustahkamlashga, ta’lim jarayonida stress va zo‘riqishni kamaytirishga yo‘naltirilgan ta’lim jarayonalari va insonning sog‘lig‘ini saqlash va mustahkamlashga yo‘naltirilgan xulq-atvori, bilimlari va amaliy ko‘nikmalari yig‘indisini pedagogik salomatlik tashkil etadi. Salomatlik madaniyati nafaqat jismoniy holatni, balki ruhiy va ijtimoiy sog‘lomlikni ham o‘z ichiga oladi.

Downloads

Published

2025-03-30

How to Cite

Azimaxon Odiljon qizi Kamolova, & Go‘zal Xolmuhammad qizi Rustamova. (2025). Pedagoglar faoliyati jarayonida salomatlik madaniyatining ahamiyati va o‘rni . Science and Education, 6(2), 329–333. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7475

Issue

Section

Pedagogical Sciences