Inkoniyati cheklangan o‘quvchilarni ijtimoiy hayotga ijobiy munosabatlarini shakllantirish modeli

Authors

  • Azamat Muhammadjon o‘g‘li Siddiqov Namangan davlat pedagogika instituti

Keywords:

integraatsiya, pedagoglar, inklyuziv ta’lim, pedagogik modeli, diagnostika, metod, ob’yekt, faoliyat, layoqat, kommunikabellik, qobiliyatiga

Abstract

Imkoniyati cheklangan o‘quvchilarni ijtimoiy hayotga ijobiy munosabatlarini shakllantirish modeli eng umumiy ma’lumotdan ma’lum bir ko‘nikmaga qadar yaratilishi kerak. Eng keng tarqalgan - bu nazariy tahlil qilish uchun faktlar va hodisalarni o‘rganish qobiliyati bilan bog‘liq bo‘lgan fikrlash va harakat qilish qobiliyatidir. Umumiy va o‘ziga xos ko‘nikmalarning asosi - bu empirik va nazariy darajalarda davom etadigan o‘tish jarayoni.

Downloads

Published

2025-03-30

How to Cite

Azamat Muhammadjon o‘g‘li Siddiqov. (2025). Inkoniyati cheklangan o‘quvchilarni ijtimoiy hayotga ijobiy munosabatlarini shakllantirish modeli . Science and Education, 6(2), 339–344. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7477

Issue

Section

Pedagogical Sciences