Inkoniyati cheklangan o‘quvchilarni ijtimoiy hayotga ijobiy munosabatlarini shakllantirish modeli
Keywords:
integraatsiya, pedagoglar, inklyuziv ta’lim, pedagogik modeli, diagnostika, metod, ob’yekt, faoliyat, layoqat, kommunikabellik, qobiliyatigaAbstract
Imkoniyati cheklangan o‘quvchilarni ijtimoiy hayotga ijobiy munosabatlarini shakllantirish modeli eng umumiy ma’lumotdan ma’lum bir ko‘nikmaga qadar yaratilishi kerak. Eng keng tarqalgan - bu nazariy tahlil qilish uchun faktlar va hodisalarni o‘rganish qobiliyati bilan bog‘liq bo‘lgan fikrlash va harakat qilish qobiliyatidir. Umumiy va o‘ziga xos ko‘nikmalarning asosi - bu empirik va nazariy darajalarda davom etadigan o‘tish jarayoni.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Azamat Muhammadjon o‘g‘li Siddiqov. (2025). Inkoniyati cheklangan o‘quvchilarni ijtimoiy hayotga ijobiy munosabatlarini shakllantirish modeli . Science and Education, 6(2), 339–344. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7477
Issue
Section
Pedagogical Sciences