Ansambl cholg‘u ijrochiligi darslarida o‘quvchilarning kreativ iste’dodini shakllantirishning interfaol metodlari (klavish cholg‘ulari turlari misolida)
Keywords:
cholg‘u ijrochiligi, ansambl, musiqa ta’limi, dars, o‘quvchilarning ijodiy qobiliyatlari, interfaol metodlar, milliy cholg‘u ansambliAbstract
Ansambl cholg‘u ijrochiligi darslarida o‘quvchilarning kreativ iste’dodini shakllantirish uchun interfaol metodlardan samarali foydalanish muhim ahamiyat kasb etadi. Klavish cholg‘ulari misolida muammoli ta’lim, rolli o‘yin, improvizatsiya va texnologik yondashuv kabi metodlar orqali o‘quvchilarning ijodiy qobiliyatlari rivojlantiriladi. Ushbu uslublar nafaqat texnik mahoratni oshirish, balki ijodiy fikrlashni ham shakllantirishga xizmat qiladi. Ansambl cholg‘u ijrochiligi musiqaning muhim yo‘nalishlaridan biri bo‘lib, turli xalqlar madaniyatini birlashtiradi va ijodiy ifodani kengaytiradi. U nafaqat san’at turi, balki ijrochilar o‘rtasida uyg‘un hamkorlikni talab qiluvchi jarayondir. O‘zbekistonda milliy cholg‘u ansambllari boy an’analarga ega bo‘lib, hozirgi kunda ham rivojlanishda davom etmoqda.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Malika O‘tkir qizi Jabborova. (2025). Ansambl cholg‘u ijrochiligi darslarida o‘quvchilarning kreativ iste’dodini shakllantirishning interfaol metodlari (klavish cholg‘ulari turlari misolida) . Science and Education, 6(2), 381–387. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7483
Issue
Section
Pedagogical Sciences