Klavish sinfida o‘quvchilarning kreativligini shakllantirish metodlari
Keywords:
cholg‘u ijrochiligi, ansambl, musiqa ta’limi, dars, o‘quvchilarning ijodiy qobiliyatlari, interfaol metodlar, milliy cholg‘u ansambliAbstract
Klavish sinfida kreativlikni shakllantirish o‘quvchilarning musiqiy qobiliyatlarini rivojlantirish bilan bir qatorda, ularning umumiy ijodiy tafakkurini ham kengaytiradi. Improvizatsiya, kompozitsiya, musiqiy o‘yinlar va jamoaviy mashg‘ulotlar orqali o‘quvchilar musiqani chuqur his qilishni, o‘z g‘oyalarini ifodalashni o‘rganadilar. Bu metodlar orqali kelajakdagi bastakorlar va ijrochilar shakllanadi, ularning san’atga bo‘lgan muhabbati yanada ortadi. Kreativlikni shakllantirish o‘quvchilarni musiqa bilan ijodiy ishlashga, yangi g‘oyalarni ilgari surishga va o‘ziga xos ifoda usullarini topishga undaydi. Ushbu maqolada klavish sinfida kreativlikni shakllantirishning samarali metodlari yoritiladi. Ta’lim mazmunini yangilashning o‘quvchilarning muhim kuchli tomonlariga va har bir talabaning hozirgi ehtiyojlariga tayanishni nazarda tutadi.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Zarnigor Elshod qizi Ergasheva. (2025). Klavish sinfida o‘quvchilarning kreativligini shakllantirish metodlari . Science and Education, 6(2), 388–393. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7484
Issue
Section
Pedagogical Sciences