Musiqa ta’limida integratsiyalashgan yondashuvning didaktik asoslari

Authors

  • Shaxnoza Zavqiddin qizi G‘iyozova Buxoro psixologiya va xorijiy tillar instituti

Keywords:

musiqa ta’limi, integratsiyalashgan yondashuv, didaktika, fanning o‘zaro aloqasi, ijodiy rivojlanish, fanlararo integratsiya, o‘quv jarayoni, intellektual salohiyat, metodologiya, o‘quvchilar

Abstract

Maqolada musiqa ta’limida integratsiyalashgan yondashuvning didaktik asoslari tahlil qilinadi. Integratsiyalashgan yondashuv o‘quvchilarni nafaqat musiqiy bilimlarni o‘zlashtirishga, balki boshqa fanlar bilan ham aloqada bo‘lishga yordam beradi. Musiqa va boshqa fanlar o‘rtasidagi o‘zaro aloqalar, o‘quvchilarning intellektual va ijodiy rivojlanishini ta’minlashga qaratilgan. Ushbu maqolada integratsiyalashgan yondashuvning prinsiplari, metodlari va o‘quv jarayonidagi ta’siri ko‘rib chiqiladi. Ta’lim jarayonining samaradorligini oshirish va o‘quvchilarni keng qamrovli bilimlarga ega qilishdagi ahamiyati yoritiladi.

Downloads

Published

2025-03-30

How to Cite

Shaxnoza Zavqiddin qizi G‘iyozova. (2025). Musiqa ta’limida integratsiyalashgan yondashuvning didaktik asoslari . Science and Education, 6(3), 209–213. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7535

Issue

Section

Pedagogical Sciences