Musiqiy darslarda milliy va jahon madaniyati elementlarini uyg‘unlashtirishning metodik asoslari

Authors

  • Zarina Hamro qizi Haydarova Buxoro psixologiya va xorijiy tillar instituti

Keywords:

musiqa ta’limi milliy madaniyat jahon madaniyati metodik yondashuvlar estetik idrok musiqiy an’analar uyg‘unlashuv musiqiy did tarixiy rivojlanish xalq musiqasi kompozitsiya ijro san’ati

Abstract

Ushbu maqolada musiqa ta’limi jarayonida milliy va jahon madaniyati elementlarini uyg‘unlashtirishning metodik asoslari tahlil qilinadi. Maqola musiqa darslarida o‘quvchilarni milliy va jahon musiqasi bilan tanishtirish, ularni turli madaniy an’analar bilan bog‘lash va estetik idrokni rivojlantirishning ahamiyatini ko‘rsatadi. Milliy musiqaning o‘ziga xos xususiyatlari, o‘zbek xalq musiqasining boyligi va uning tarixiy o‘rni bilan bir qatorda, jahon musiqasining turli janrlari (klassik, jazz, pop va boshqalar) o‘rganilishi zarurligi ta’kidlanadi. Shuningdek, maqolada musiqa ta’limining metodik yondashuvlari va milliy va jahon musiqasini birlashtirishning samarali usullari keltirilgan. Ushbu maqola musiqa o‘qituvchilari va ta’lim jarayonida milliy va jahon madaniyatlarini uyg‘unlashtirishga qiziqqanlar uchun foydali manba bo‘lib xizmat qiladi.

Downloads

Published

2025-03-30

How to Cite

Zarina Hamro qizi Haydarova. (2025). Musiqiy darslarda milliy va jahon madaniyati elementlarini uyg‘unlashtirishning metodik asoslari . Science and Education, 6(3), 219–223. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7537

Issue

Section

Pedagogical Sciences