O‘quvchilarning musiqiy ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirishda psixologik yondashuvlar
Keywords:
musiqiy ijodkorlik, psixologik yondashuv, o‘quvchi rivojlanishi, motivatsiya, pedagogik texnologiyalar, individuallik, ijodiy erkinlik, psixologik to‘siqlarAbstract
Ushbu maqolada o‘quvchilarning musiqiy ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirishda psixologik yondashuvlarning ahamiyati ko‘rib chiqiladi. Musiqa va ijodkorlik o‘rtasidagi bog‘liqlik, o‘quvchilarning shaxsiy va emosional rivojlanishiga qanday ta’sir ko‘rsatishi, musiqiy faoliyatning motivatsiya, tasavvur va hissiyotlarni shakllantirishdagi roli tushuntiriladi. Psixologik yondashuvlar orqali musiqiy ijodkorlikni rivojlantirishda o‘quvchilarning individuallik va o‘z-o‘zini anglashga oid metodlar tahlil qilinadi. Shuningdek, o‘quvchilarning musiqiy faoliyatga qiziqishini oshirish, ijodiy erkinlikni ta’minlash va psixologik to‘siqlarni bartaraf etishda psixologik usullarni qo‘llashning samaradorligi haqida so‘z boradi. Maqola musiqiy pedagogika va psixologiya o‘rtasidagi integratsiya hamda yangi pedagogik texnologiyalarni ishlab chiqish zaruratini ko‘rsatadi.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Nafisa Asletdinovna Nasretdinova. (2025). O‘quvchilarning musiqiy ijodkorlik qobiliyatlarini rivojlantirishda psixologik yondashuvlar . Science and Education, 6(3), 285–289. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7549
Issue
Section
Pedagogical Sciences