Maktab yoshidagi bolalar estetik tarbiyasida musiqa asarlarining ta’sirchanlik mezonlari va tanlash strategiyalari
Keywords:
maktab yoshidagi bolalar, estetik tarbiya, musiqa asarlari, ta’sirchanlik mezonlari, tanlash strategiyalari, ruhiy rivojlanish, hissiy ta’sir, yoshga moslik, tarbiyaviy ahamiyat, musiqa janrlari, didaktik maqsadlar, melodiyalar, ritm, tempa, tonallikAbstract
Mazkur maqola maktab yoshidagi bolalar estetik tarbiyasida musiqa asarlarining ta’sirchanlik mezonlari va tanlash strategiyalarini tahlil qiladi. Musiqa, bolaning ruhiy va hissiy rivojlanishiga ta’sir etadigan kuchli vosita sifatida, estetik didni shakllantirish, axloqiy qadriyatlarni o‘rgatish va ijtimoiy ko‘nikmalarni rivojlantirishda muhim rol o‘ynaydi. Maqolada musiqa asarlarini tanlashda yoshga moslik, tarbiyaviy ahamiyat, ruhiy ta’sir va janr tanlovi kabi mezonlar yoritilgan. Ushbu maqola, maktab o‘qituvchilari, musiqa pedagoglari va ota-onalar uchun bolalarning musiqa orqali estetik tarbiyasini samarali tashkil etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar beradi.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Gulshan Ramazonovna Nematova. (2025). Maktab yoshidagi bolalar estetik tarbiyasida musiqa asarlarining ta’sirchanlik mezonlari va tanlash strategiyalari . Science and Education, 6(3), 295–299. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7551
Issue
Section
Pedagogical Sciences