Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun musiqiy mashg‘ulotlarni tashkil etishning ilg‘or tajribalari
Keywords:
boshlang‘ich sinf, musiqiy mashg‘ulotlar, ta’lim, musiqiy o‘yinlar, interaktiv mashqlar, musiqiy tarix, ijro etish, jamoada ishlash, musiqiy asarlar, san’at integratsiyasi, ijodiy rivojlanish, musiqiy savodxonlikAbstract
Mazkur maqola boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun musiqiy mashg‘ulotlarni tashkil etishning ilg‘or tajribalari haqida so‘z yuritadi. Musiqa ta’limining bolalar rivojlanishidagi o‘rni va ahamiyati, shuningdek, musiqiy o‘yinlar, interaktiv mashqlar, musiqa va madaniyatni o‘rganish, musiqiy asarlar bilan tanishish, ijro etish va jamoada ishlash kabi usullar orqali musiqiy ta’limni qiziqarli va samarali tarzda olib borish imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Musiqa orqali o‘quvchilarning ijodiy fikrlashini rivojlantirish, musiqiy savodxonlikni oshirish va jamoaviy ruhni shakllantirishga alohida e’tibor qaratilgan.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Ma’mura Qandiyor qizi Rajabova. (2025). Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun musiqiy mashg‘ulotlarni tashkil etishning ilg‘or tajribalari . Science and Education, 6(3), 334–338. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7558
Issue
Section
Pedagogical Sciences