Umumta’lim maktab o‘quvchilarida musiqa san’atiga qiziqishni oshirishning pedagogik texnologiyalari: nazariy va amaliy asoslari
Keywords:
musiqa ta’limi, pedagogik texnologiyalar, estetik rivojlanish, o‘quvchilar, metodlar, interaktiv usullar, musiqa san’ati, didaktik yondashuv, musiqa festival, kompyuter texnologiyalariAbstract
Ushbu maqolada umumta’lim maktablari o‘quvchilarida musiqa san’atiga qiziqishni oshirishning pedagogik texnologiyalari, nazariy va amaliy asoslari tahlil qilinadi. Musiqa ta’limining nazariy jihatlari, estetik, psixologik, ijtimoiy va didaktik yondashuvlar asosida rivojlantirilgan. Amaliy asoslar doirasida o‘quvchilarda musiqa san’ati bilan qiziqishni oshirish uchun qo‘llaniladigan metodlar, usullar va pedagogik texnologiyalar ko‘rib chiqiladi. Maqolada musiqa o‘qituvchilarining roli, interaktiv usullar, kompyuter texnologiyalari va musiqa festival va tadbirlarining ahamiyati alohida ta’kidlanadi. Yondashuvlarning barchasi o‘quvchilarda estetik va ijodiy salohiyatni rivojlantirishga qaratilgan.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Akobir Abdukarim o‘g‘li Soliyev. (2025). Umumta’lim maktab o‘quvchilarida musiqa san’atiga qiziqishni oshirishning pedagogik texnologiyalari: nazariy va amaliy asoslari . Science and Education, 6(3), 349–354. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7561
Issue
Section
Pedagogical Sciences