Sibelius dasturida musiqa o‘qitish jarayonini modernizatsiya qilish: interaktiv darsliklar yaratishning innovatsion metodikasi
Keywords:
Sibelius dasturi, interaktiv darsliklar, innovatsion metodika, musiqiy kompozitsiya, musiqiy tahlil, interaktiv ta’lim, texnologiyalar, o‘qitish metodlari, musiqiy ko‘nikmalar, avtomatik tahlil, musiqiy ta’lim modernizatsiyasiAbstract
Ushbu maqola Sibelius dasturida musiqa o‘qitish jarayonini modernizatsiya qilish va interaktiv darsliklar yaratishning innovatsion metodikasini o‘rganadi. Maqolada Sibelius dasturining musiqa ta’limidagi roli, uning imkoniyatlari, interaktiv darsliklar yaratish metodikasi va bu metodikaning o‘quvchilarga ta’siri ko‘rib chiqiladi. Interaktiv darsliklar yordamida o‘quvchilar musiqa kompozitsiyalarini yaratish, notalarni tahlil qilish va o‘z ijrolarini baholash orqali ko‘nikmalarini rivojlantiradilar. Shuningdek, Sibelius dasturining avtomatik tahlil qilish va tahrir qilish imkoniyatlari musiqiy o‘qitishning samaradorligini oshiradi. Maqolada o‘quvchilar va o‘qituvchilarga foydali bo‘lishi mumkin bo‘lgan metodik yondashuvlar va texnologiyalar taqdim etiladi.Downloads
Published
2025-03-30
How to Cite
Mirxon Baxodir o‘g‘li Toshev. (2025). Sibelius dasturida musiqa o‘qitish jarayonini modernizatsiya qilish: interaktiv darsliklar yaratishning innovatsion metodikasi . Science and Education, 6(3), 361–366. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7563
Issue
Section
Pedagogical Sciences