Xalq qo‘shiqlaridan ta’lim jarayonida foydalanishning pedagogik imkoniyatlari
Keywords:
xalq qo‘shiqlari, ta’lim jarayoni, ta’lim tizimi, pedagogik imkoniyatlar, estetik tarbiya, xalq ijodi, madaniy meros, milliy qadriyatlarAbstract
Maqolada o‘zbek xalq og‘zaki ijodi namunalari, ayniqsa xalq qo‘shiqlari ta’lim-tarbiya jarayonida foydalanishning pedagogik asoslari yoritilgan. Xalq qo‘shiqlari orqali o‘quvchilarda estetik did, milliy o‘zlik, ma’naviy va axloqiy fazilatlarni shakllantirish imkoniyatlari ko‘rib chiqilgan. O‘zbek xalqi o‘zining boy og‘zaki ijodiy merosi bilan ajralib turadi. Xalq qo‘shiqlari asrlar davomida xalqning ruhiyati, ijtimoiy hayoti, orzu-umidlari, kurashi va g‘am-tashvishlarining ifodasi sifatida shakllangan. Ta’lim tizimida xalq qo‘shiqlaridan pedagogik vosita sifatida foydalanish o‘quvchilarda milliy ong, ijtimoiy faollik, badiiy did, nutqiy va musiqiy savodxonlikni rivojlantirish imkonini beradi.Downloads
Published
2025-04-26
How to Cite
Zarnigor Burxon qizi Davronova. (2025). Xalq qo‘shiqlaridan ta’lim jarayonida foydalanishning pedagogik imkoniyatlari . Science and Education, 6(4), 143–147. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7614
Issue
Section
Pedagogical Sciences