Musiqa ta’limida innovatsion g‘oyolardan foydalanish orqali metodologik qarashlarni shakllantirish

Authors

  • Farrux Abduraufovich Jalilov Buxoro xalqaro universiteti

Keywords:

musiqa ta’limi, innovatsion texnologiyalar, virtual reallik, sun’iy intellekt, mobil ilovalar, smart musiqa asboblari, gamifikatsiya, masofaviy ta’lim, blended learning, ijodiy hamkorlik, bulut texnologiyalari, individual yondashuv, data-analitika, raqamli transformatsiya

Abstract

Ushbu maqola musiqa ta’limida qo‘llanilishi mumkin bo‘lgan zamonaviy innovatsion usullar va yondashuvlarni chuqur tahlil qiladi. Zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, xususan Virtual reallik, Sunʼiy intellekt, mobil ilovalar, bulutli texnologiyalar va kengaytirilgan reallik kabi innovatsion vositalarning musiqa ta’limidagi o‘rni va ahamiyati har tomonlama ko‘rib chiqilgan. Maqolada musiqa o‘qituvchilari va talabalar uchun mo‘ljallangan 10 ta innovatsion g‘oya tavsiya etilgan bo‘lib, ular musiqa ta’limining samaradorligini oshirish, o‘quvchilarning motivatsiyasini kuchaytirish va ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishga qaratilgan. Shuningdek, maqolada innovatsion yondashuvlarni amaliyotga tatbiq etishning samarali usullari, mavjud muammolar va ularning yechimlari ham muhokama qilinadi.

Downloads

Published

2025-04-26

How to Cite

Farrux Abduraufovich Jalilov. (2025). Musiqa ta’limida innovatsion g‘oyolardan foydalanish orqali metodologik qarashlarni shakllantirish . Science and Education, 6(4), 158–168. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7617

Issue

Section

Pedagogical Sciences