Maktabgacha ta’limda musiqa mashg‘ulotlarini tashkil etishning o‘ziga xos xususiyatlari
Keywords:
maktabgacha ta’lim, estetik tarbiya, emotsional rivojlanish, metodika, ijodkorlik, musiqa madaniyati, o‘yin texnologiyalari, musiqiy ta’limAbstract
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim muassasalarida musiqa mashg‘ulotlarini tashkil etish, ularning mazmun-mohiyati, bolalar tarbiyasidagi o‘rni hamda metodik yondashuvlar haqida fikr yuritiladi. Musiqa mashg‘ulotlarining pedagogik-psixologik asoslari, yosh xususiyatlarini inobatga olgan holda mashg‘ulotlarni rejalashtirish, ijodiy faoliyatni rivojlantirishda musiqaning roli yoritiladi. Maktabgacha yoshdagi bolalarda musiqaga nisbatan qiziqish kuchli bo‘ladi, ular ritmga mos harakatlanadilar, qo‘shiq kuylashga intiladilar. Shu sababli maktabgacha ta’limda musiqa mashg‘ulotlarining tashkil etilishi va sifati bolalarning har tomonlama rivojida muhim o‘rin tutadi.Downloads
Published
2025-04-26
How to Cite
Islom Ilxom o‘g‘li Axtamov. (2025). Maktabgacha ta’limda musiqa mashg‘ulotlarini tashkil etishning o‘ziga xos xususiyatlari . Science and Education, 6(4), 178–183. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7620
Issue
Section
Pedagogical Sciences