O‘quvchilarni skripka cholg‘u asbobiga o‘rgatish metodıkаsı
Keywords:
skripka metodikasi, torli cholg‘ular pedagogikasi, ijrochilik texnikasi, yoy texnikasi, chap qo‘l texnikasi, skripka maktablari, suzish, artikulyatsiya, skripka repertuari, boshlang‘ich ta’lim, ijro pozitsiyalari, chalish pozitsiyalari, motivatsiya, o‘qitish usullariAbstract
Ushbu maqola skripka cholg‘u asbobiga o‘rgatish metodikasi, uning tarixi, nazariy asoslari va amaliy ahamiyatini yoritib beradi. Maqolada skripka ijrochiligining anatomik-fiziologik asoslari, o‘quvchilarning yosh xususiyatlariga mos o‘qitish usullari, boshlang‘ich ko‘nikmalardan professional mahoratgacha bo‘lgan ta’lim bosqichlari tahlil qilinadi. Shuningdek, skripka ijrochiligi maktablari, notani o‘qish, yoy texnikasi, chap qo‘l texnikasi, suzish texnikasi, artikulyatsiya, dinamika va ifodali o‘yinni shakllantirish bo‘yicha metodlar tadqiq etiladi. Maqolada zamonaviy skripka pedagogikasidagi innovatsion yondashuvlar, guruh va individual darslarning samaradorligi, o‘quvchilarni rag‘batlantirish usullari ham o‘z aksini topgan.Downloads
Published
2025-04-26
How to Cite
Madina Zokirovna Islomova. (2025). O‘quvchilarni skripka cholg‘u asbobiga o‘rgatish metodıkаsı . Science and Education, 6(4), 308–319. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7646
Issue
Section
Pedagogical Sciences