Inklyuziv taʼlimda logopedik yordamning oʻrni

Authors

  • Dilafroʻz Turgʻunpoʻlatova Namangan davlat pedagogika instituti
  • Ilmiy rahbari: Muniraxon Voxobova Namangan davlat pedagogika instituti

Keywords:

inklyuziv ta’lim, logopedik yordam, nutq, til

Abstract

Ushbu maqolada inklyuziv taʼlim tizimida logopedik yondashuvning ahamiyati va o‘rni tahlil etilgan. Logopedik yordam, nutq va til rivojlanishidagi muammolarni bartaraf etishda, ayniqsa maxsus ehtiyojga ega bolalar uchun juda muhimdir. Maqolada logopedik metodlar yordamida nutq nuqsonlari bo‘lgan bolalarga taʼlim berishning asosiy tamoyillari, pedagogik yondashuvlar va amaliy usullar ko‘rib chiqilgan. Inklyuziv taʼlimda logopedik yondashuv nafaqat nutq muammolarini bartaraf etish, balki bolalarning jamiyatga moslashuvi va ijtimoiy integratsiyasini taʼminlashda katta rol o‘ynaydi. Shuningdek, o‘qituvchilar va ota-onalar uchun logopedik yordamni samarali taqdim etish bo‘yicha tavsiyalar berilgan.

Downloads

Published

2025-05-25

How to Cite

Dilafroʻz Turgʻunpoʻlatova, & Ilmiy rahbari: Muniraxon Voxobova. (2025). Inklyuziv taʼlimda logopedik yordamning oʻrni . Science and Education, 6(5), 350–355. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7721

Issue

Section

Pedagogical Sciences