Xalq og‘zaki ijodi namunalari vositasida bo‘lajak mutaxassislarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning nazariy-metodologik asoslari

Authors

  • Zarina Murodjon qizi Salimjonova Namangan davlat pedagogika instituti

Keywords:

xalq og‘zaki ijodi, matal, doston, afsona, yondashuv, axloqiy tarbiya, metod, tamoyil

Abstract

Zamonaviy taʼlim tizimida mutaxassislarning kasbiy malakasi bilan birga, ularning maʼnaviy-axloqiy qiyofasini shakllantirish dolzarb vazifa hisoblanadi. Xalq ogʻzaki ijodi - bu xalqning uzoq tarixiy tajribasi, qadriyatlari, odatlari va dunyoqarashini aks ettiruvchi noyob manba bo‘lib, u yoshlarga insoniylik, halollik, vatanparvarlik, mehnatsevarlik kabi fazilatlarni singdirishda samarali pedagogik vositaga aylanishi mumkin. Shu nuqtai nazardan, xalq ogʻzaki ijodi namunalari asosida bo‘lajak mutaxassislarni maʼnaviy-axloqiy tarbiyalashning nazariy va metodologik asoslarini ko‘rib chiqish, milliy qadriyatlar va maʼnaviy merosni kelajakka yetkazishda muhim o‘rin tutadi . Mazkur maqolada xalq og‘zaki ijodi namunalari vositasida bo‘lajak mutaxassislarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning nazariy-metodologik asoslari yoritilgan.

Downloads

Published

2025-06-22

How to Cite

Zarina Murodjon qizi Salimjonova. (2025). Xalq og‘zaki ijodi namunalari vositasida bo‘lajak mutaxassislarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning nazariy-metodologik asoslari . Science and Education, 6(6), 720–725. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7860

Issue

Section

Pedagogical Sciences